Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reguli de aur pentru a oferi feedback valoros angajatilor nostri!

Tags: feedback, reguli de aur feedback, feedback valoros, feedback angajati

Daca nu stii cum sa iti tratezi angajatii, risti sa ii pierzi si asta se poate transforma in aparitia unei fluctuatii mari de personal. Si niciodata nu discutam despre vesti bune cand discutam despre fluctuatia de personal.
Iata si care sunt regulile de aur de care sa tineti cont pentru a oferi feedback valoros angajatilor vostri, conform INC:

1. Oferiti feedback la momentul potrivit.
Daca vreti sa transmiteti informatii importante angajatilor vostri cu privire la mersul unui proiect, faceti-o chiar atunci cand acesta se finalizeaza.

2. Oferiti feedback in mod frecvent. Degeaba tineti o sedinta anuala si spuneti atunci tot ce va sta pe inima. Este esential sa aveti sedinte in mod constant si fiecare sa se finalizeze cu pilula de invataminte esentiale pentru orice angajat.

3. Oferiti feedback clar si consistent. Dati detalii, mergeti la tinta, chiar daca este mai dureros pentru angajatii vostri. Degeaba le spunem ca trebuie sa mai lucreze la capitolul customer service daca nu le aratam care sunt greselile pe care le comit si cum le pot repara.

4. Oferiti feedback in maniera potrivita. Nu este necesar sa tipati, sa jigniti, sa folositi critica negativa. Folositi critica pozitiva si de asa maniera incat beneficiarii sa extraga informatii valoroase, nu sa se concentreze pe emotii negative si sentimente de vina. Nu vrem sa le demonstram ca ii putem pune la colt, ci ca intotdeauna se poate mai bine daca exista motivatie.

5. Feedback-ul potrivit se ofera fara niciun fel de comparatie intre angajati. Daca vreti ca un angajat sa munceasca mai eficient, mai rapid, cu rezultate mai bune, nu este o solutie ideala sa faceti comparatia intre el si alt coleg de-al sau.

6. Priviti ideea de feedback ca pe o unealta care va poate ajuta sa va informati subordonatii, sa ii ajutati sa se dezvolte din punct de vedere profesional si chiar personal, sa va ajutati afacerile si departamentele sa functioneze la capacitate maxima!

sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0