Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sase tehnici eficiente de combatere a stresului

Tags: combaterea stresului, eliminarea stresului, echilibru emotional, cum sa scapi de stres

Esti stresat si simti ca nu mai poti face fata tuturor provocarilor? Pentru a-ti pastra echilibrul emotional si a puterea de concentrare, iti recomandam urmatoarele sase tehnici eficiente de eliminare a stresului.
1. Respira adanc
Atunci cand inspiri si expiri adanc, sistemul nervos simpatetic se calmeaza, iar stresul se reduce. Daca inspiri adanc timp de 4 secunde, incearca sa expiri timp de 8 secunde. Daca respiri de 10 ori adanc, atat corpul, cat si mintea, ti se vor calma.
 
2. Fredoneaza o melodie
Daca nu iti place sa respiri adanc, atunci poti obtine acelasi efect de calmare daca fredonezi o melodie. Nu uita sa inspiri si sa expiri pe nas in timp ce canti, nu pe gura. Daca iti este rusine sa fredonezi melodii in compania altora, incearca macar atunci cand esti singur intr-o incapere sau in timp ce te deplasezi cu masina catre locul de munca.
 
3. Bea mai multa apa
Atunci cand nu esti hidratat corespunzator, capacitatea de a lua decizii si de a face calcule simple iti este afectata. Cu cat ramai mai hidratat pe parcursul unei zile, cu atat vei putea gandi mai limpede. Incearca sa consumi cel putin 2 litri de apa pe zi.
 
4. Creeaza-ti un ritual
In loc sa faci lucrurile in graba, incearca sa-ti creezi un ritual. De exemplu, in loc sa pregatesti repede cafeaua sau sa infuleci repede o gustare, ia-ti timp sa le mirosi si sa le simti cu adevarat. Un astfel de ritual te ajuta sa te linistesti si sa uiti de problemele si grijile zilnice. Asociaza intotdeauna lucrul respectiv cu ceva pozitiv.
 
5. Razi cu gura pana la urechi
Umorul este inamicul numarul unu al stresului. In situatii tensionate sau stresante, te legi emotional de o problema. Atunci cand alegi sa razi de o situatie anume, te distantezi de problema respectiva. Priveste un clip haios sau un serial de comedie, orice te face sa razi cu gura pana la urechi.
 
6. Tine aproape fotografiile din vacanta
Daca vrei sa evadezi din rutina zilnica si sa scapi de stres, o alta metoda eficienta este sa privesti fotografiile din vacanta, sa inchizi ochii si sa retraiesti senzatiile traite in locul respectiv – tot ce ai simtit, mirosit, gustat si vazut. Aceasta tehnica te ajuta sa te relaxezi si sa evadezi din cotidian.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0