Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Topul alimentelor bogate in proteine, care te ajuta sa slabesti

Tags: diete, alimente bogate in proteine, slabit, pierdere in greutate, continut ridicat de proteine

Exista tot felul de diete care promit pierderea rapida in greutate, insa doar putine dintre acestea sunt cu adevarat eficiente. Una din acestea este dieta bogata in proteine, care necesita consumarea exclusiva a unor alimente cu continut ridicat de proteine. Aceasta dieta presupune de asemenea reducerea consumului de carbohidrati, principalii vinovati pentru luarea in greutate.
Reducerea carbohidratilor din dieta are sens deoarece atunci cand consumi mai putini carbohidrati, grasimea se arde mai repede. Iata cele mai importante alimente bogate in proteine, ce ar trebui consumate atunci cand doriti sa pierdeti cateva sau mai multe kilograme.
 
Soia
Soia este una din cele mai importante surse de proteine. Cei care doresc sa isi sculpteze corpul obisnuiesc sa consume cantitati mari de soia, care este, de altfel, un aliment foarte sanatos.
 
Ouale
O alta sursa importanta de proteine sunt ouale. Ouale contin o cantitate considerabila de proteine, insa acestea nu ar trebui consumate in exces. Este indicat sa cereti sfatul unui medic inainte de a incepe sa consumati multe oua.
 
Produsele lactate
Produsele lactate, precum laptele, branza, iaurtul si untul, sunt bogate in proteine, insa contin si un nivel ridicat de grasimi. Acestea sunt indicate in cazul unei diete bogate in proteine, insa ar trebui sa se aiba grija la continutul de grasimi.
 
Nucile
Nucile sunt bogate in antioxidanti si au un continut ridicat de proteine, care ajuta la scadeerea in greutate. Le puteti include in dieta pentru a va satisface foamea, ca inlocuitor pentru gustarile nesanatoase.
 
Fasolea si lintea
Pentru vegetarieni, fasolea si lintea sunt cea mai buna alegere, deoarece sunt bogate in proteine. Cu toate acestea, datorita faptului ca le lipsesc anumiti aminoacizi esentiali, acestea sunt considerate surse incomplete de proteine.
 
Carnea
Cea mai completa sursa de proteine este carnea. Proteinele din carne sunt de inalta calitate deoarece acestea contin toti aminoacizii esentiali. Trebuie insa sa se aiba grija cu consumul de carne deoarece aceasta contine o cantitate ridicata de grasimi. Daca doriti sa pierdeti in greutate, este indicat sa consumati doar carne slaba.
 
Pestele
Pe langa faptul ca este o sursa importanta de acizi grasi omega-3, anumite tipuri de peste, precum somonul, tonul si scrumbia, sunt bogate in proteine si contribuie la scaderea in greutate.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0