Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 lucruri pe care le au in comun toti clientii buni

Tags: marketing, lista de control, clienti buni, bani

Ar parea evident, dar un client bun poate avea mai multe calitati decat lasa sa se vada la prima vedere. Iata zece dintre ele care, combinate, dau clientul perfect.
1. Incredere – cel mai bun lucru pe care ti-l pot oferi clientii este increderea lor. In schimb, tu trebuie sa fii cinstit si sa le acorzi si tu incredere. Ei te platesc fara sa comenteze, tu nu le incarci facturile.
 
2. Intelegere – un semn sigur ca o relatie comerciala merge bine este atunci cand problemele se rezolva pe cale amiabila. Intelegerea este semnul unei relatii de durata, fara conflicte.
 
3. Potential – o afacere care se dezvolta iti poate oferi si alte satisfactii. Veti creste impreuna.
 
4. Statut – daca vei lucra cu cei mai buni, vei fi considerat cel mai bun. Si reversul medaliei este valabil.
 
5. Prieteni – afacerile bine popularizate te vor face cunoscut. Evident, vei pastra distanta fata de concurenta directa, dar vei cunoaste si prieteni.
 
6. O adresa buna – adesea, cei mai buni clienti iti vor fi cei care stau in cartierul tau.
 
7. Viziune – stiind incotro se indreapta, clientii stabilesc rolul pe care il vei juca in viitorul lor. Puteti lucra impreuna pentru a a pune in practica idei noi. poti castiga contracte pe termen lung.
 
8. Defecte – daca vezi defectele clientilor, inseamna ca-i cunosti foarte bine. Daca poti sa le remediezi fara sa ti se ceara asta, inseamna ca esti indispensabila.
 
9. Distractie – Platon spunea ca poti invata mai multe dintr-o ora de joc, decat dintr-un an de conversatie. Distreaza-te cu clientii tai. Joaca la victorie!
 
10. Banii – poate ca nu ti-ai dat seama, dar unele firme interesante sunt lideri de piata, desi se bazeaza pe te miri ce. Indiferent cat de bine ar merge o afacere, te poate ajuta numai daca este in intregime finantata.

Sursa: Cartea intreprinzatorului, Liste de control
 
Autor: Marketingportal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0