Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 inamici ascunsi. De ce nu cumpara clientii de la tine

Tags: planul de afaceri, investitii, eforturi de marketing, valoare produs, potentiali clienti

Strategiile de marketing par sa fi fost aplicate corespunzator. Te-ai tinut de planul de afaceri, ai facut investitii noi, ai cercetat piata. Si totusi, ceva pare sa iti scape. Undeva, ceva pare sa nu functioneze cum trebuie. Iar acel ceva pe care inca nu l-ai identificat iti tine la distanta o mare parte din clienti? De ce nu cumpara? Care este inamicul invizibil care ii face reticenti in fata unei noi achizitii?

Cu siguranta, am intalnit cu totii astfel de situatii daca am avut pe maini o afacere oricat de mica. Iata cateva lucruri pe care uneori nu le observam, dar care exista si care n-au decat rolul unor bete in roate. Inamicii invizibili pot fi insa anihiliati simplu printr-o strategie de atac bine pusa la punct:

1. Clientii nu au habar de produsele tale.

Daca nici macar nu stiu de existenta ta, e practic imposibil sa ajunga sa cumpere ceva de la tine. Daca investesti in marketing, iar oamenii tot nu afla despre produsul tau, e timpul sa vezi ce nu merge cum trebuie. In primul rand, trimiti mesajul tau de marketing catre segmentul de piata corespunzator? Ajunge mesajul la cei care ar trebui sa fie interesati de produs? Nu uita ca nu intotdeauna mai multe eforturi de marketing sunt solutia, ci si o schimbare a directiei in care se fac acestea.

2. Nu inteleg ce beneficii le aduce produsul.

In general, clientii nu cumpara produsele numai in functie de pret, chiar daca si acesta e un factor care e luat in calcul la momentul achizitiei. Dar beneficiile produsului primeaza asa ca trebuie sa stii ce ar raspunde un client daca l-ai intreba ce beneficii ii ofera produsul tau. Eforturile de marketing trebuie sa fie directionate catre avantajele pe care le ofera acest produs pentru ca un potential cumparator sa devina interesat sa-l achizitioneze.

3. Nu simt ca produsul tau are valoare.

De ce ar cumpara cineva un produs despre care crede ca nu are nicio valoare? Poti folosi beneficiile produsului tau pentru a crea aceasta aura in jurul a ceea ce vinzi astfel incat sa fie percepute ca avand o anumita valoare. In mesajul de marketing trebuie sa incluzi aceasta valoare perceputa.

Asa cum am vazut, exista solutii. Intotdeauna e bine sa identificam si ce functioneaza, dar mai ales ce nu functioneaza. Odata descoperita problema, strategiile de rezolvare vor tine seama si de istoricul modului in care au fost rezolvate situatii similare.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 2 comentarii

Bogdan 21-Apr-2013 19:41:01
Contrar a ceea ce se crede: pretul unui produs reflecta ceea ce-i ofera clientului, avantajele lui, beneficiile oferite. Cel mai important este ca produsul sa fie cel dorit conform nevoilor clientului si nu nevoilor celui care-l vinde.
Adrian Popescu 15-Feb-2013 15:09:53
1.Produsele tale poate sint inutile pentru viata ( normala si nu fudula ) clientului .
2.Beneficiul unic produsului , in multe cazuri , este acela ca produce profit celui care il vinde . Clientului nu ii produce decit ....buzunare goale .
3.Produsul tau poate sa aibe valoare ( si are cel putin intrinseca si extrinseca ) DAR DACA NU ESTE UTILA CLIENTULUI LASA-L IN PACE SI NU IL MAI INNEBUNI CU PROMOVARI AIUREA PE BANI CARE CRESC ORICUM PRETUL PRODUSULUI .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0