Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 trucuri pentru a deveni un agent de vanzari exceptional

Tags: vanzari, agenti de vanzari, clienti potentiali, atitudine pozitiva, succes, reprezentant vanzari

Chiar si cei mai carismatici agenti de vanzari se pot confrunta cu dificultati. Poate ca incerci sa vinzi un produs slab calitativ sau poate ca exista alti factori pe care nu ii poti controla si care iti fac munca extrem de dificila. Exista insa modalitati de crestere a ratei de succes, pe care ti le vom prezenta in cele ce urmeaza.
Afla cat mai multe despre nevoile clientului / companiei
Acesta este un lucru esential. Va trebui sa analizezi in profunzime nevoile companiei sau clientului potential pentru a stabili cum iti poti promova serviciile sau produsele intr-un mod cat mai eficient cu putinta. Poate vei descoperi ca respectivul client nu are nevoie de produsul sau serviciul tau deoarece tocmai a achizitionat un produs similar de la o firma concurenta. Daca vei stii dinainte acest aspect, vei economisi timp si resurse importante si te poti reorienta catre alte companii. Foloseste toate resursele disponibile pentru a afla cat mai multe detalii relevante.
 
Afla cat mai multe detalii personale despre potentialul client
Este important sa afli cat mai multe informatii despre persoana in cauza. Incearca sa iti raspunzi la intrebari precum:
- Care sunt responsabilitatile acetuia?
- Cata putere de decizie are acesta?
- Ce facultate a absolvit acesta?
Orice fel de informatii suplimentare sunt binevenite. Este firesc sa devii mai receptiv atunci cand persoana din fata ta si-a facut temele si stie multe detalii personale despre tine. Inarmat cu astfel de informatii, vei putea personaliza oferta in functie de nevoile sau preferintele clientului respectiv, devenind astfel mult mai eficient.
 
Dezvolta o atitudine excesiv de pozitiva
Dupa ce ai aflat informatii relevante despre client, va trebui sa adopti o atitudine foarte pozitiva. Entuziasmul este contagios, iar interlocutorul tau va simti imediat ca esti increzator si optimist. Chiar daca nu vei finaliza vanzarea, este important sa iti pastrezi aceeasi atitudine pozitiva pe tot parcursul interactiunii. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0