Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 greseli de management care impiedica inovatia

Tags: lider, management, reinventare, idei noi, control

O companie care nu se reinventeaza in mod continuu are toate sansele sa fie data uitarii. Asa ne spune autorul Jason Jennings, specialist in consultanta in afaceri si management. Acesta ne spune ca exista patru inamici principali ai inovatiei: atasamentul, ego-ul, nevoia de control si complezenta.
Fiecare lider ar trebui sa se asigure ca nu savarseste urmatoarele patru greseli:
 
1. Sa se ataseze de anumite produse sau moduri de actionare
Fiecare produs are un ciclu de viata. Niciun lider nu ar trebui sa se ataseze de un anumit produs sau de anumite moduri de actionare care au functionat in trecut. In schimb, ar trebui sa ia in considerare feedback-ul primit din partea clientilor si sa nu se teama sa isi imbunatateasca practicile. Este important sa puna in aplicare sugestiile primite si sa ia lectii de la alte companii de succes, sa adopte idei noi.
 
2. Sa isi lase ego-ul sa ii dicteze deciziile
Te consideri cel mai destept din incapere? Atunci trebuie sa iesi cat mai repede de acolo, ne avertizeaza Jennings. Atunci cand un angajat te contrazice sau iti prezinta idei si solutii diferite, asculta-l si lauda-l pentru faptul ca isi exprima deschis opiniile. Toti angajatii ar trebui sa fie constienti ca nu vor fi pedepsiti pentru exprimarea ideilor, indiferent daca sunt bune sau nu. Ofera recompense celor care vin cu idei bune, pentru a-i incuraja sa o faca si pe viitor. Este important ca angajatii sa stie ca ideile si sugestiile lor sunt valoroase pentru companie.
 
3. Sa fie obsedat de control
Multi lideri intampina probleme cand sunt nevoiti sa delege responsabilitati altora. Incearca sa angajezi oameni inteligenti si creativi si ofera-le responsabilitati in domenii specifice. Rezista tendintei de a controla orice aspect. Daca un anumit proiect a fost realizat cu succes, ofera credibilitate celui responsabil, chiar daca a facut lucrurile altfel decat le-ai fi facut tu. Cand accepti si alte abordari si moduri de gandire, vei invata si tu cate ceva.
 
4. Sa se complaca
Daca le spui angajatilor sa lase lucrurile asa cum sunt pana cand se iveste o problema, in loc sa incerce sa caute metode de imbunatatire. Instruieste-ti managerii sa fie intotdeauna deschisi la nou. Daca exista o reticenta in a imbratisa idei noi sau acestea sunt respinse fara a fi macar luate in considerare, compania va pierde foarte multe oportunitati de dezvoltare.

Sursa: Entrepreneur
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0