Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 pareri gresite care-ti limiteaza productivitatea

Tags: productivitate, organizarea timpului, sarcini, eficienta, informatii, email

Productivitatea este influentata de numerosi factori, cel mai important fiind organizarea eficienta a timpului. Realizarea de liste si organizarea email-urilor din inbox pot fi metode de crestere a productivitatii. In continuare va prezentam cateva pareri gresite pe care majoritatea dintre noi le avem cu privire la productivitate.
1. Sunt coplesit de prea multe informatii din prea multe surse
 
Parere: Primesc prea multe email-uri si nu pot sa le fac fata.
 
Realitate: Nu volumul de email-uril este problema, ci modul in care le organizezi. Daca nu esti atent si nu iti iei din timp pentru a-ti organiza email-urile primite, poti fi cu usurinta coplesit.
 
2. Trebuie sa pastrez toate informatiile
 
Parere: Trebuie sa pastrez orice informatie primita. Nu se stie cand voi avea nevoie de ea.
 
Realitate: Poti sterge cam jumatate din informatiile stocate, fara niciun fel de problema. In realitate, doar 15% din informatii sunt utilizate ulterior, ceea ce inseamna ca 85% din informatiile stocate sunt inutile. Daca reusesti sa iti dai seama ce merita pastrat si ce nu, vei putea renunta la informatiile inutile si va fi mult mai usor sa gasesti ceea ce cauti.
 
3. Organizarea imi stirbeste creativitatea si libertatea
 
Parere: Daca sunt organizat, nu mai pot fi spontan si creativ.
 
Realitate: Organizarea te ajuta chiar sa fii mai creativ si mai spontan. Iti permite sa iti eliberezi mintea de gandurile inutile si sa te concentrezi asupra sarcinii din prezent. Daca iti planifici in mod eficient timpul, vei avea mai multa libertate pentru a face lucruri spontane si vei prelua controlul asupra vietii tale.
 
4. Nu am timp suficient
 
Parere: Nu am timp destul sa fac tot ce imi doresc.
 
Realitate: Nu timpul este problema. Trebuie doar sa decizi ce anume poti face in timpul de care dispui. Fiecare dintre noi avem la dispozitie 24 de ore pe zi, nici mai mult, nici mai putin. Important este sa-ti administrezi eficient acest timp. Nu le poti face pe toate, insa te poti concentra asupra anumitor lucruri, pe care sa le faci si bine.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0