Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 reguli pentru fidelizarea clientilor

Tags: reguli in vanzari, fidelizarea clientilor, tehnici de vanzare, produse si servicii, castigarea increderii

In lumea afacerilor, cel mai pretios compliment pe care il poti primi este "Imi place foarte mult sa lucrez cu dvs.". Un astfel de compliment este si mai important atunci cand vine din partea unui client, deoarece inseamna ca acesta va reveni iar si iar pentru a va cumpara produsele sau serviciile.
Specialistii in domeniu sustin ca exista sapte reguli importante prin care putem castiga increderea si simpatia clientilor. Ideea de baza? Sa punem intotdeauna pe primul loc clientul, nu dorinta noastra de a scoate profit.
 
Iata care sunt cele mai importante 7 reguli in vanzari:
 
1. Construirea relatiei cu clientul trebuie sa fie mai importanta decat dorinta de a vinde un produs sau un serviciu.
 
2. Trebuie sa se creeze oportunitati favorabile pentru ca respectivul client sa cumpere, in loc sa se creeze oportunitati pentru vanzarea produselor sau serviciilor.
 
3. Trebuie sa se initieze conversatii autentice cu clientul. Niciodata nu trebuie sustinute prezentari comerciale.
 
4. Clientul trebuie sa se simta privit ca o persoana, nu ca o modalitate de profit. Afisati curiozitate si intelegere fata de dorintele clientului si dezvoltati o relatie autentica cu acesta.
 
5. Nu incercati sa fiti un erou care intervine si rezolva ca prin minune problema clientului.
 
6. Credeti cu adevarat ca dvs. si compania sunteti cei mai buni in domeniul dvs. de activitate.
 
7. Oferiti clientului exact ceea ce i-ati promis, indiferent de situatie.
 
Daca veti urma aceste 7 reguli, veti putea dezvolta relatii de durata cu clientii.

Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0