Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Castiga increderea clientilor in 7 pasi

Tags: clienti, castigarea increderii, integritate, profesionalism, agenti de vanzari, comunicare eficienta

Clientii nu cumpara produse de la persoane in care nu au incredere. De aceea este atat de important sa pui bazele unei relatii bazate pe incredere inca de la inceput.
Din ce in ce mai multi oameni se feresc de agentii de vanzari. De ce? Pentru ca nu le place cand cineva vrea sa ii convinga sa cumpere ceva. Acestia trebuie asadar sa invete cum sa castige increderea clientilor. Iata cateva sfaturi simple:
 
1. Fii tu insuti
Clientii vor fugi cat vad cu ochii daca se simt manipulati sau mintiti. In loc sa pari exact genul de persoana de care oamenii se feresc, adreseaza-te clientilor asa cum ai face-o unui prieten sau coleg.
 
2. Fii consecvent
Un client va capata incredere in tine doar daca ii demonstrezi ca ai un comportament consecvent si previzibil. Doar atunci este dispus sa iti ofere increderea lui.
 
3. Fii curios si deschis la nou
Clientii sunt atrasi de cei care se arata cu adevarat interesati de persoana lor. In construirea unei relatii bazate pe incredere, este important sa adresezi intrebari si sa iti arati curiozitatea si fascinatia fata de clienti.
 
4. Fii deschis la minte
Nu incerca sa convingi din rasputeri clientul sa iti cumpere produsul deoarece acesta va simti ca nu esti deschis la minte si va opune rezistenta. Ia in considerare parerile clientului si nu incerca sa vinzi clientilor produse de care acestia nu au nevoie.
 
5. Comunica eficient
Asculta cu atentie clientul, ia in considerare nevoile acestuia, initiaza o conversatie autentica, evitand sa iti lauzi excesiv produsele sau serviciile.
 
6. Fii integru
Fii intotdeauna dispus sa iti exprimi punctul de vedere, chiar daca acesta nu este pe placul clientului. Nu trebuie sa dai nastere unui conflict, ci doar sa iei decizii bazate pe corectitudine.
 
7. Fii profesionist
Clientii au tendinta sa aiba incredere in persoanele care dau dovada de seriozitate si profesionalism. Nimanui nu ii plac oamenii superficiali. Asadar, acorda o atentie deosebita tuturor aspectelor legate de munca ta si incearca sa intri in pielea clientilor tai.
 
Nu uita: daca tu nu reusesti sa castigi increderea clientilor, altcineva va reusi. Iar compania ta va avea doar de pierdut.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0