Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce isi doresc clientii: 13 aspecte fundamentale

Tags: succesul in afaceri, clienti multumiti, relatii cu clientii, satisfacerea clientilor, aspecte fundamentale ale fiintei umane

Vrei sa construiesti o relatie solida si de durata cu clientii tai? Atunci trebuie sa iei in considerare dorintele si nevoile acestora.
Specialistul in vanzari Jerry Acuff sustine ca exista "13 aspecte fundamentale ale fiintei umane", iar daca iti doresti sa dezvolti relatii solide cu clientii tai, trebuie sa iei in considerare urmatoarele:
 
1. Clientii isi doresc sa se simta importanti.
 
2. Clientii tanjesc sa fie apreciati.                      
 
3. Clientii nu sunt interesati in mod special de tine sau de compania ta.
 
4. Clientii isi doresc doua lucruri in viata: succes si fericire.
 
5. Clientii isi doresc sa fie ascultati cu adevarat.
 
6. Clientii nu se vor lega de brand daca nu se simt apreciati.
 
7. Clientii cumpara bazandu-se pe emotii si isi justifica achizitia folosind logica.
 
8. In general, clientii nu isi pot mentine atentia o perioada lunga de timp asupra unui singur lucru.
 
9. Clientii aprecieaza persoanele care le impartasesc interesele.
 
10. Clientii isi doresc sa fie intelesi.
 
11. Clientii sunt atrasi de persoanele care arata un interes real fata de ei.
 
12. Clientilor le place sa ii invete pe altii ceea ce ei stiu deja.
 
13. Clientii isi doresc sa fie ajutati intr-un anumit aspect al vietii lor.
 
Este lesne de inteles ca poti inlocui termenul “clienti” cu orice alta persoana din viata ta, deoarece aceste aspecte sunt aplicabile oamenilor in general.

Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Traian 16-Mai-2012 19:57:51
Excelent articol !

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0