Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?

Tags: competitori, afaceri, vanzari, concurenta, companii concurente, clienti

Orice companie, oricat de mica ar fi, trebuie sa isi cunoasca foarte bine competitorii. Nu exista afacere fara concurenta. Avand in vedere ca exista tot mai multe bunuri si servicii disponibile online, acum concurenta nu mai este doar pe plan local, ci s-a mutat pe plan international.
Poate ca afacerea ta se afla in concurenta directa cu o alta companie care ofera servicii sau bunuri similare. Insa competitia poate fi reprezentata de orice alta companie care are posibilitatea sa iti „fure” clientii. Iar daca nu stii impotriva cui te lupti, nu ai cum sa iesi invingator.
 
Cum putem afla cine sunt competitorii nostri?
 
- presa
- publicitate
- targuri si intalniri
- chestionare
- informatii furnizate de clienti
- cautarea produselor si serviciilor similare pe internet
 
Ce trebuie sa stim despre competitorii nostri?
 
- ce produse sau servicii ofera si cum le promoveaza
- ce preturi au
- cum isi distribuie produsele
- ce fel de dispozitive si tehnologii utilizeaza pentru fidelizarea clientilor
- ce fel de servicii de relatii cu clientii ofera
- care sunt valorile brandului lor
- cati angajati au
- cum arata website-ul si blogul companiei
- cine conduce compania
- urmarirea activitatii pe retelele de socializare
- activitati in media: presa, radio, TV, publicitate.
 
Trebuie mai ales sa cautam cat mai multe informatii relevante referitoare la clientii competitorilor nostri, cum ar fi:
 
- cine sunt acestia
- ce fel de produse sau servicii prefera
- care considera acestia ca sunt punctele forte si punctele slabe ale firmelor concurente
 
De asemenea, va trebui sa descoperim ce fel de strategii de vanzari folosesc competitorii nostri, spre exemplu:
 
- care este publicul lor tinta
- ce produse sau servicii au in curs de dezvoltare
- care sunt resursele lor financiare.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0