Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai mari greseli la vanzarea prin telefon

Tags: greseli in vanzarea prin telefon, relatie, vanzare, informatii

De cate ori nu v-ati enervat cand ati primit un telefon in care o voce timida sau, din contra, foarte agresiva incerca sa va vanda ceva (de la asigurari de viata la tigai)? Se stie ca in Romania procentul celor care inchid telefonul la astfel de apeluri este foarte mare. Pe undeva la 90%. Ingrijorator daca esti om de vanzari. Dar ce gresesti?
Clientii urasc sa le irosesti timpul, chiar daca, in parte, e vian lor ca se intampla asta. Iata ce trebuie sa eviti, cand ii suni:

1. Nu transforma conversatia in discutie amicala, adica in barfa.
Da, este important sa construiesti o relatie, daca vrei sa finalizezi procesul de vanzare si un pic de discutie in zona „sociala” poate sa-l faca pe potential sa se simta mai confortabil. Astea fiind spuse, nu uita ca incerci sa cladesti o relatie profesionala, nu sa-ti faci un nou amic. Fiecare telefon trebuie sa mute vanzarea spre pasul urmator sau sa identifice nevoile clientului, inainte de a trece vanzarea la urmatorul pas.

2. Nu incerca sa faci pe psihologul. 
Din punct de vedere al procesului de vanzare, este bine ca un client sa „se deschida” si sa inceapa, de exemplu, sa vorbeasca despre provocarile slujbei lui. Totusi, daca omul incepe sa aminteasca de lucruri complet irelevante, finalizarea vanzarii devine un fel de Fata Morgana. Depinde de tine sa ghidezi conversatia in zone unde poti fi cu adevarat de ajutor.

3. Interoghezi in loc sa discuti.
Unii dintre oamenii de vanzari devin chiar agresivi in misiunea lor de a cauta informatii despre clienti, asemeni unor detectivi. In loc sa latri o serie de intrebari, mai bine creeaza o conversatie care va va ajuta pe amandoi sa va intelegeti mai bine.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0