Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

In ce cred oamenii de succes

Tags: oameni de succes, timp, bani, clienti, asumarea esecului

Cei care descopera cea mai buna strategie de business abordeaza viata intr-un alt fel. Gandesc diferit si acest lucru, indiferent de domeniul sau de profesia imbratisate, ii fac sa semene, caci impartasesc anumite credinte care noua, oamenilor de rand ne-au fost, pana acum refuzate.
1. Timpul nu ma defineste. Eu definesc timpul.
Termenele limita stabilesc parametri de lucrur, dar nu intr-o maniera pozitiva. Omul de rand, cand are doua saptamani pentru a termina un proiect, se va adapta instinctiv pentru a-si doza efortul si pentru a finaliza ce are de facut in fix doua saptamani.

Uitati de termene limita, cel putin ca mod de administrare a activitatii. Sarcinile trebuie implinite in timpul lor util. Faceti totul cat mai repede si cat mai eficient cu putinta. Folositi apoi timpul "liber" pentru a face altceva. Nu timpul trebuie sa ne preseze, noi trebuie sa presam timpul.

2. Oamenii din jurul meu sunt cei pe care ii aleg.
Unii dintre angajati va scot din minti. Unii dintre clienti sunt nesuferiti. Unii dintre prieteni sunt egoisti. Noi ii alegem. Daca cei din jurul nostru ne nefericesc, nu e vina lor. Este a noastra. Ei fac parte din viata noastra personala si profesionala, pentru ca i-am atras noi si le permitem noi sa faca asta. Oamenii muncitori vor sa lucreze cu oameni muncitori. Oamenii amabili vor sa socializeze cu persoane amabile. Angajatii remarcabili vor sa lucreze pentru sefi remarcabili. Oamenii de succes sunt in mod natural atrasi de alti oameni de succes.

3. Experienta este relevanta. Realizarile sunt totul.
Putem avea "10 ani experienta in Web". Dar anii de munca nu indica nimic, caci putem fi cei mai slabi web designeri din istorie. Important este ce am facut: cate site-uri am creat, cate sisteme back-end am instalat, cate aplicatii customizate am elaborat. Oamenii de succes nu trebuie sa se descrie folosind hiperbole. Ei pot insa descrie cu bun simt ce au facut.

4. Esecul este ceva ce am produs. Nu mi s-a intamplat pur si simplu.
Intrebati-i pe cei care au avut succes. Raspunsurile lor vor fi pline de EU, MIE si, ocazional, de NOI. Intrebati-i de ce au esuat. Nu vor raspunde, asa cum fac copiii, distantandu-se, "Jucaria s-a stricat...", ci  "Eu am stricat jucaria". Nu a fost cineva sau ceva, cai distantarea inseamna ca nu am invatat din esec. Este in regula sa pierzi. De nenumarate ori. Imbratisati esecul, caci astfel ne asumam responsabilitatea de a ne asigura ca, data viitoare, lucrurile vor avea un alt deznodamant.

5. Atata vreme cat sunt bine platit, e totul in regula.
Specializarea este buna. Focalizarea este buna. Gasirea unei nise este o oportunitate buna. A castiga consistent este bine. Daca un client te plateste generos sa faci ceva (cu exceptia lucrurilor imorale sau ilegale), e bine sa faci. Clientii isi doresc sa adaugi un serviciu in pachetul standard? Daca platesc pentru asta OK. E bine sa facem orice pentru a construi o afacere legitima. 

6. Oamenii care ma platesc au dreptul sa-mi spuna ce sa fac.
Trebuie sa renuntam la pretentia de a ne exprima personalitatea. Putem fi hippioti in timpul liber. Oamenii care ne platesc, fie ei clienti, fie angajati, si-au castigat dreptul de ne dicta ce sa facem. In loc sa ne plangem, e bine sa ne aliniem cu cerintele. 
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0