Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reguli simple pentru imbunatatirea strategiei de vanzari

Tags: imbunatatirea strategiei de vanzari, clienti, relatii de incredere, castigare clienti, fidelizare

Exista numeroase carti si articole care ne invata cum sa atragem clienti noi, cum sa le castigam increderea si cum sa ii fidelizam. Regulile de baza raman insa aceleasi si sunt extrem de simple. Respecta-ti clientul, vinde beneficii, fii sincer si tine-te de promisiuni. Iata si alte sfaturi utile in construirea unei relatii bazate pe incredere cu clientii.
Metode de castigare a clientilor
 
- dupa ce gasesti clienti, afla cu ce se ocupa, ce citesc, ce asculta, ce interese au, etc.;
 
- fa-te cat mai cunoscut pe piata, oferind subiecte de stiri, implicandu-te in diverse proiecte, etc.;
 
- asculta, intreaba si intelege ce isi doresc clientii potentiali si de ce;
 
- demonstreaza-le clientilor prin tot ceea ce faci ca tu esti solutia pe care o cauta;
 
- castiga-le increderea si ofera-le alternative, pentru a evita refuzurile;
 
- livreaza produsele promise la timp, apoi solicita recomandari din partea clientilor;
 
- creeaza noi oportunitati de contactare a clientilor cu capacitate de cumparare si a celor care au autoritatea de a cumpara;
 
 
 
Metode de imbunatatire a strategiei de vanzari
 
- fii cinstit si infatiseaza lucrurile exact asa cum sunt – nimeni nu apreciaza minciuna.;
 
- zambeste mereu;
 
- fii tu insuti, nu pretinde ca esti altcineva;
 
- asculta cu atentie clientul si fa-l sa se simta important;
 
- respecta-ti intotdeauna promisiunile;
 
- nu folosi tehnici de manipulare;
 
- subliniaza intotdeauna beneficiile produselor tale, nu caracteristicile acestora;
 
- joaca cinstit;
 
- nu iti intrerupe clientul. Poti controla discutia fara sa il intrerupi.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0