Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reguli simple pentru succesul unui site de comert online

Tags: comert online, e-comerce, magazin virtual, public tinta, consumatori, produse, deschiderea unui magazin virtual

Un site care promoveaza un magazin virtual se adreseaza unui public tinta bine definit. Clientii obisnuiti ai acestui tip de magazin sunt tineri, moderni si consumatori ai cat mai multor produse.
Conform celor mai recente studii de piata efectuate, persoanele interesate de comertul electronic isi petrec timpul liber intr-un mod total diferit de populatia medie. Pe langa computer publicul tinta al comertului online este interesat de sport si, mai ales, de programele de formare si de instruire.
 
De asemenea, clientul site-urilor online este un om cult, care merge la teatru si la cinema. Interesul acestor clienti este sa gaseasca foarte rapid produsele de care au nevoie, fiind atrasi de piata online a computerelor, a produselor electronice, dar si a investitiilor financiare.
 
Va veti numara printre cei care au reusit in afacerile derulate prin Internet daca veti satisface, prin oferta dumneavoastra, in mod direct, preferintele utilizatorilor. Informati-va in mod regulat despre studiile de piata efectuate si veti simti pulsul pietei.
 
Pentru ca o persoana care navigheaza pe Internet sa devina un client al magazinului dumneavoastra online trebuie sa oferiti anumite avantaje, cum ar fi :
 
– oferiti reduceri de preturi si promotii speciale;
 
– organizati din cand in cand concursuri si tombole cu premii;
 
– oferiti securitate clientilor in privinta datelor personale si platilor;
 
– realizati un plan de fidelizare a cumparatorilor (puncte de fidelitate, cupoane de discount, cadouri aniversare);
 
– oferiti acces complet gratuit si rapid la bazele de date cu produsele pe care le comercializati;
 
– expediati rapid produsele comandate;
 
– instalati in paginile dumneavoastra minimotoare de cautare cu ajutorul carora clientii sa poata gasi usor si repede produsul pe care il cauta;
 
– oferiti o descriere completa pentru fiecare produs pe care il puneti in vanzare;
 
– diversificati mereu gama de produse cu mare atentie la calitatea acestora;
 
– lucrati cu produse pe stoc planificand perioada pentru care puteti face stocuri. Aceasta depinde de politica de vanzari, de natura produselor si de termenele de plata;
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0