Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Succesul tau este mereu in mainile altora

Tags: marketing, succes, succes in afaceri, nevoile clientilor

Fie ca pui bazele unei companii, dezvolti un produs sau lucrezi in vanzari, succesul tau depinde de nevoile si de dorintele celui caruia i te adresezi.
Frumusetea se afla in ochii privitorului.
 
Toata lumea stie ce inseamna propozitia asta: frumusetea este subiectiva. Dar ea ne ajuta sa intelegem faptul ca viata in sine este subiectiva.
 
In afaceri, produsul tau este bun doar daca atrage clienti, daca acestia il gasesc util si se bucura de experienta pe care le-o ofera. Poti dezvolta cea mai tare aplicatie sau cel mai grozav dispozitiv, dar, daca nimeni nu le vrea, degeaba.
 
In acelasi fel, abilitatile tale sunt marketabile daca angajatii au nevoie de ceea ce oferi. Multe companii iti pot spune pas, dar, atat vreme cat gasesti una careia sa-i placa stilul tau, atunci ai ajuns in raiul business.
 
Cu alte cuvinte, succesul in lumea reala implica intelegerea nevoilor si dorintelor clientilor, sefilor, ale celora caruia li te adresezi. Este subiectiv si nu este usor, ci aproape imposibil de realizat, daca nu intelegi ca succesul tau sta intotdeauna in mainile altora.
 
Companiile cu cel mai mare succes sunt cele care inteleg modul de penetrare al produsului pe piata. Cum il vor cumpara clientii, cum il folosesc, care este experienta lor. 
 
Asadar, succesul in afaceri nu se refera la tine si la ce poti tu face. Nu se refera macar nici la expertiza companiei sau la noile caracteristici ale produsului.
 
Se refera la intelegerea deplina a nevoilor clientilor. 

Sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0