Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 sfaturi pentru aparitii media de mare succes

Tags: aparitii media, interviuri, personalitate media, promovare

O aparitie TV sau un interviu intr-o revista pot aduce trafic semnificativ site-ului sau blogului tau. In plus, se pot ivi oportunitati diverse in urma unei astfel de sanse asa ca este bine sa profiti la maximum de momentele de acest fel.
1. Accepta aproape orice oportunitate

Numele tau mentionat intr-un interviu iti va aduce clienti noi sau macar mai multa promovare. Promovarea prin intermediul articolelor, fie ca vorbim de presa tiparita sau cea online, este una dintre cele mai eficiente si aduce, de regula, cele mai bune rezultate.

2. Nu face compromisuri doar de dragul de a-ti vedea numele undeva

Un interviu care va aparea cu doar jumatate din ceea ce ai fi vrut, de fapt, sa transmiti doar pentru ca reporterii au incercat sa creeze un articol pe placul lor si nu al tau s-ar putea sa iti afecteze imaginea in online. Ai intotdeauna grija la ceea ce raspunzi si cere sa ti se trimita o varianta finala a articolului inainte ca acesta sa fie publicat.

3. Ghiceste rezultatul final

Ziaristii au nevoie de o poveste. De foarte multe ori, acestia o pot crea in jurul tau, iar o simpla declaratie poate fi incadrata intr-un context din care sa reiasa ca ai spus cu totul altceva. De obicei e usor sa iti dai seama cand un reporter nu e cu adevarat interesat de ceea ce ai de spus asa ca te poti asigura din timp ca articolul respectiv va fi despre tine si ca informatiile furnizate nu vor fi scoase din context.

4. Dezvolta o personalitate media

Nu va trebui sa fii alta persoana in fata camerelor, dar va trebui sa iti construiesti o imagine care sa porneasca de la cine esti tu in realitate si care sa atraga prin mai mult dinamism si actiune. Va trebui sa gasesti o modalitate de a atrage atentia, de a fi simpatic in fata camerelor, fara sa pari fals.

5. Nu astepta ca interviurile sa vina singure la tine

Daca astepti ca ziaristii sa vina singuri la tine, s-ar putea sa ai mult de asteptat. Intra pe site-urile de stiri, gaseste adresele de contact si trimite-le o idee de poveste. Nu ii sufoca prin e-mailuri, ci ofera-le informatii pe care acestia chiar ar putea sa le foloseasca. Daca te ocupi, de exemplu, de un restaurant, poti veni cu o serie de idei pentru o masa destiva de 1 iunie. In cadrul articolului va fi mentionat si numele restaurantului tau, iar tu vei fi oferit continut de calitate unui ziar care, in schimb, te va promova.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0