Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Am incredere in site-ul tau pentru ca respecta aceste reguli

Tags: social media, incredere, site, clienti, potentiali cumparatori, marturii

Ori de cate ori mama ma aude ca am comandat ceva online, stiu ca urmeaza aceeasi intrebare: "Ai tu incredere in site-urile astea?". Raspunsul meu e, de fiecare data, neintarziat: "Da, pentru ca am comandat de pe site-uri de incredere".
Ce ajunge sa defineasca astfel un site? Ce il face de incredere pana si in ochii celor mai sceptici cumparatori? Recomandarile prietenilor? Dar daca nimeni dintre cunoscuti nu si-a mai achizitionat nimic niciodata de pe acel site? Ce solutii avem la indemana ca sa ne asiguram ca site-ul nostru nu ridica semne de indoiala unui client neincrezator, dar care are mare nevoie de produsul pe care noi il vindem?

1. Trimite link-uri sau reda articole din site-urile care au scris despre tine, despre afacerea ta. Astfel de recomandari sunt, in ochii celor mai multi clienti, egale cu recomandarile pe care le-ar primi de la un prieten deoarece se bazeaza pe faptul ca alte site-uri nu risca sa isi stirbeasca reputatia recomandand produse de o calitate indoielnica.

2. Adauga fotografii ale angajatilor. Daca te ocupi singur de afacere, incarca o fotografie de-a ta. Poti adauga si fotografii ale spatiului de lucru. Cei mai multi cumparatori se ataseaza insa de un brand si pentru ca il pot asocia cu o anumita persoana, iar increderea in brand creste considerabil.

3. Adauga marturii ale clientilor multumiti. Acestia vor fi intotdeauna bucurosi sa te recomande si altora (cu exceptia cazurilor in care vor sa fie singurii care sa detina produsul respectiv), insa a obtine cateva recomandari care sa fie disponibile tot timpul pe site-ul tau pot face minuni in ce priveste increderea in site.

4. Prezinta-ti site-ul ca pe unul singur si afiseaza informatii care descriu politica de confidentialitate si securitate a datelor, mai ales daca site-ul functioneaza pe baza comenzilor online. Poti afisa un logo care sa ii asigure pe clienti ca site-ul este protejat de atacurile programelor de tip malware.

5. Nu uita de social media si fa trimitere catre retelele sociale pe care ai ales sa le folosesti. Include in site logo-urile pentru acestea si fa in asa fel incat conturile respective sa fie active si sa comunice in mod constant cu utilizatorii si potentialii clienti.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0