Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clauza de obiectiv sau de performanta

Tags: clauza de obiectiv, clauza de performanta, obiective, conducere, standard de performanta

Clauza de obiectiv este o prevedere contractuala si facultativa, inclusa in contractul individual de munca, prin care salariatului i se cere si el se obliga sa realizeze, de regula intr-un interval de timp, o anumita lucrare, un anumit bun. Aceasta se mai numeste si clauza de succes sau de performanta.
Obiec­tivul poate consta intr-o cantitate de produse ce trebuie realizate, in incasarea unei anumite sume din vanzarile efectuate sau in obtinerea unui alt rezultat concret stabilit la incheierea contractului. Deci clauza de rezultat obliga salariatul sa realizeze intr-un timp determinat de munca o anumita lucrare sau un anumit produs.
 
Clauza de obiectiv este specifica managementului prin obiective, in care conducerea intreprinderii trebuie sa-si propuna scopuri care sunt in concordanta cu posibilitatile specifice ale intreprinderii si cu impor­tanta lor pentru succesul general al acesteia. Conducerea intreprin­derii trebuie sa manifeste suplete, adaptand scopurile stabilite initial la conditiile noi care apar in timp.

In procesul de formulare a obiectivelor este foarte important sa se stabileasca un „standard de performanta”, in urma unui proces de negociere intre manager si subordonat, asupra caruia trebuie sa fie ambii de acord ca reprezentand nivelul de realizare a obiectivului.

Prin acest standard trebuie sa se precizeze performantele cantitative si calitative ale scopului urmarit. In unele cazuri standardul poate prezenta mai multe niveluri, care sa fie corelate cu nivelurile din bugetele de cheltuieli si cu o scara a recompenselor aferente.
 

 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0