Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Proiectul Versalette. Au sperat la donatii de 20.000 dolari si au primit peste 64.000

Tags: versalette, designeri, kickstarter, proiect, afaceri, promovare online

Daca incepi sa-ti pui intrebari legate de modul in care se poate dezvolta la noi o afacere atunci cand nu ai bani, s-ar putea sa ajungi la concluzia ca uneori parca lucrurile se misca un pic mai bine in alte tari.
Cu siguranta, Internetul a deschis noi oportunitati si la noi in acest domeniu, iar sprijinirea unor domenii a inceput sa se faca in urma unei intense mediatizari online.

Doi designeri din Australia au demarat un proiect in moda incercand sa dezvolte o tinuta pentru calatorie care sa se poata transforma cu usurinta in diferite piese vestimentare, indeplinind astfel multiple roluri si reducand numarul hainelor de care avem nevoie atunci cand ne facem bagajele.

Astfel, haina realizata de cei doi designeri poarta numele de Versalette si poate deveni cu usurinta rochie, camasa, esarfa sau geanta, dispunand in total de 20 de astfel de rezultate diferite.

Pentru a face rost de bani, cei doi designeri au apelat la un proiect online destinat proiectelor creative. Au realizat astfel un videoclip prin care si-au prezentat produsul si conceptul care sta la baza acestei idei. Au mentionat astfel ca doresc sa schimbe modul in care sunt realizate si consumate bunurile din moda, sa reduca utilizarea pesticidelor asupra bumbacului si sa demonstreze ca si fara colorarea toxica si exploatarea fortei de munca ieftina o haina poate sa fie frumoasa si practica.

Kickstarter, site-ul care se ocupa de promovarea si colectarea sumelor obtinute din donatii si sponsorizari, a reusit sa stranga 64.246 dolari in doar 35 de zile. Sumele trimise de cei 796 de oameni care au dorit sa sustina proiectul au fost cuprinse intre 5 si 500 de dolari si le-au luat prin suprindere pe cele doua tinere designer care nu se asteptasera niciodata ca proiectul lor sa se bucure de atata succes.

Este o poveste reala care trebuie sa ne inspire sa incercam. Ca in orice lectie de succes, s-a demonstrat ca valoarea este rasplatita prin sustinere si ca eforturile sunt rasplatite atunci cand sunt depuse pentru un lucru bun in care credem.

Daca ne dorim succesul, trebuie sa stim ca acesta nu vine peste noapte si ca ne vom bucura cu adevarat de el atunci cand vom putea privi in urma si vom zari munca prin propriile forte.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0