Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 reguli care asigura succesul unui magazin online

Tags: magazin online, reguli, succes, website comercial, modalitati de plata, clienti, comert online

Cum ar trebui sa arate un site ideal de comert online? Va prezentam in cele ce urmeaza 10 reguli esentiale pentru ca magazinul dvs. online sa aiba succesul scontat.
1. Clientul trebuie sa aiba un motiv solid pentru a folosi comertul online ca alternativa la comertul traditional. Principalul motiv pentru utilizator este sa poata face o tranzactie simpla si completa.Trebuie sa primeasca produsele acasa si sa obtina un pret mai scazut decat in alta parte.
 
2. Paginile web ale magazinului virtual trebuie sa se incarce rapid. Atunci cand utilizatorul are nevoie de mult timp pentru a accesa produsele dorite si a finaliza comanda, cu siguranta el nu se va intoarce bucuros pe site-ul dumneavoastra. In consecinta, evitati realizarea unor pagini mult prea incarcate si alegeti varianta unor „ecrane” simple, dar elegante.
 
3. Nu-l obositi pe vizitator cu trimiteri in prea multe pagini. Este indicat ca utilizatorul sa treaca prin doua-trei pagini inainte de a afla ceea ce doreste. Astfel veti putea obtine bani din bannere. Foarte importante sunt linkurile (trimiterile la alte pagini) si butoanele. Alegeti butoane simple, fara prea multe inflorituri care obosesc clientul.
 
4. Pentru a avea succes, un website comercial trebuie sa ofere vizitatorului garantii si siguranta. Este foarte bine sa aveti la vanzare un produs de marca, dar in situatia in care nu puteti face acest lucru, incercati sa obtineti acordul unor firme de prestigiu (banci, institutii de credit, sisteme internationale de plata gen VISA sau Mastercard) pentru a le avea in paginile dumneavoastra. Clientul se va simti mult mai linistit cand va comanda un produs dintr-un magazin online care se bucura de suportul unei banci cunoscute.
 
5. Oferiti periodic informatii noi utilizatorilor. De cele mai multe multe ori, utilizatorii de internet nu navigheaza in mod special pentru a cumpara un anumit produs. Insa atunci cand gasesc informatii interesante, probabilitatea ca utilizatorul sa devina client creste.
 
6. Oferiti mai multe modalitati de plata. Pe langa sistemul de plata cu carte de
Credit, ar fi ideal sa integrati si alte sisteme: ramburs sau prin mandat postal/ordin de plata si eventual plata prin sms. Clientul va alege modalitatea pe care o considera cea mai sigura sau cea mai accesibila.
 
7. O sursa importanta de venituri pentru administratorul unui magazin virtual este plasarea unor bannere. Este recomandabil ca aceste bannere sa reprezinte link-uri catre site-uri care au un „obiect de activitate” apropiat de cel promovat de catre dvs.
 
8. Nu abuzati de rabdarea clientului! Nu lasati sa treaca prea mult timp intre o solicitare si raspunsul pe care il expediati pentru ca pierdeti un client sau un posibil client.
 
9. Trebuie sa aveti un plan de comunicare bine facut. Acest plan se refera nu numai la potentialii clienti ai magazinului virtual, ci si la clientii deja existenti. Este bine sa aveti un contact permanent cu clientii (si posibilii clienti), acest lucru ducand la imbunatatirea relatiei in timp.
 
10. Nu improvizati! Practica a dovedit ca are succes relatia dintre cel care produce sau distribuie si cel care cumpara in sistem de parteneriat, bazat pe comunicarea prin noile mijloace.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0