Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 lucruri de care orice brand are nevoie

Tags: marketing, brand, campanie, publicitate, facebook

In marketing si publicitate, exista atatea optiuni, incat ne confruntam mereu cu pericolul de a gresi. Ca atunci cand facem nodul la cravata mult prea mare fata de latimea gulerului la camasa. Putem crea filmulete si aplicatii si concursuri pe Twitter. Putem face tot felul de nebunii, numai daca am acoperit bazele.
Este vorba de lucrurile pe care trebuie sa le avem. Fara scurtaturi, fara sarit de etape. Folositi lista de verificare pe care v-o dam pentru a va asigura ca nu gresiti.
 
1: Povestea bine spusa
 
Trebuie sa investiti timp pentru a crea o versiune convingatoare a povestii produsului sau brandului. Veti avea, cel mai probabil, si niste filmulete despre ce face produsul si despre cum se integreaza in viata consumatorului. Trebuie sa stiti cum sa prezentati ce vindeti in fata oaspetilor, fie ei consumatori, fie parteneri. 
 
Nu uitati de o mreaja emotionala care atrage pasiunea fata de produs.
 
Vestea buna este ca, online, povestea poate fi cat de lunga vreti sa fie. In trecut, aveati al dispozitie doar spoturile TV care trebuiau sa fie cat mai dramatice posibil, pentru avinde. Online, puteti explora noi moduri de comunicare: timeline interactiv pe site, galerie foto de la un eveniment recent etc. Orice alegeti sa faceti, trebui pus intr-un singur loc, pentru ca oameniis a stie unde sa se duca pentru a va cunoaste.
 
2: Prezenta vie in randul consumatorilor
 
Trebuie sa fiti pe social media. Nu numai sa aveti pagini pe Twitter si Facebook. Trebuie sa angajati pe cineva dine chipa sa faca numai asta, caci le arata clientilor ca aveti timp de ei. 
 
Poate consumatorii vostri sunt pe un forum. Este important asadar sa aflati unde se aduna ei pentru a vorbi despre teme acre sunt relevante si pentru voi si sa mergeti acolo.
 
Odata ajunsi acolo, faceti sondaje, trimiteti chestionare, lansati concursuri si asa mai departe.
 
3: O campanie simpla care vinde produsul
 
Este partea cea mai simpla peste care se sare. Lumea publicitatii este plina de campanii grozave, cu imagini ingenioase si grafice atractive. Dar marketerii uita ca oamenii vor sa stie ce face produsul si cum/cand sa-l foloseasca.
 
Trebuie sa creati o campanie care spune direct ce faceti: direct la obiect, fara pufosenii. Odata lansat mesajul  puteti sa faceti si pe artistii.
 
Am uitat ceva?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0