Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 moduri de eficientizare a muncii

Tags: eficientizarea muncii, externalizarea serviciilor, prioritati, suprasolicitare angajati, obiective importante, manager, prioritizare

In conditiile economice actuale, companiile sunt nevoite sa faca mai multe cu bani mai putini. Iar acest lucru se traduce prin suprasolicitarea angajatilor. Rezultatul? Angajatii sunt nefericiti si extrem de stresati.
Pentru a putea eficientiza procesele de lucru, un manager ar trebui sa respecte urmatorii trei pasi:
1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora
2. Realizarea a doua obiective pe saptamana
3. Externalizarea serviciilor
 
Sa analizam pe rand fiecare dintre acesti 3 pasi:
 
1. Identificarea prioritatilor si concentrarea asupra acestora
 
De multe ori, angajatii isi petrec timpul realizand sarcini neimportante, care nu determina succesul afacerii. Managerul ar trebui sa se identifice cateva obiective importante care aduc beneficii pe termen lung si sa se concentreze asupra realizarii acestora. Daca prioritatea companiei este sa castige clienti importanti, poate ca ar trebui sa se reduca lista clientilor mai putin importanti.
 
2. Realizarea a doua obiective pe saptamana
 
Fiecare angajat in parte ar trebui sa isi noteze doua obiective principale in fiecare saptamana. Astfel, toti angajatii se pot concentra asupra lucrurilor care conteaza cel mai mult. De multe ori, angajatii se pierd in citirea email-urilor si sedintele interminabile. Daca acestia au obiective clare in fiecare saptamana, se vor concentra asupra acestora.
 
3. Externalizarea serviciilor
 
Daca exista anumite servicii care nu sunt oesentiale pentru bunul mers al companiei, acestea nu ar trebui puse pe umerii angajatilor. Externalizarea acestor servicii poate duce la optimizarea costurilor. Fie ca este vorba de marketing, contabilitate, HR, vanzari sau orice alt departament, exista numeroase companii care pot prelua aceste functii si care pot face treaba mai eficient si mai rapid.
 
Pentru a putea face mai mult cu mai putin, este important ca echipa sa nu iroseasca timpul cu activitati inutile si sa se concentreze in schimb asupra unor obiective importante.

Sursa: Inc.com
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0