Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Angajam personal: Cum concepem un anunt de recrutare eficient?

Tags: anunt de recrutare, post vacant, candidati, oferta de lucru, redactare anunt de recrutare

Scopul unui anunt de recrutare este de a produce un numar cat mai mare de candidati corespunzatori. Pentru a reusi sa redactati un anunt eficent va trebui sa raspundeti mai intai mai multor intrebari.
Acestea pot fi:

1. Cine doriti sa raspunda ofertei dvs. de lucru? Cum arata candidatul ideal?

2. Care sunt informatiile care atrag potentialii candidati? Aici va trebui sa includeti detalii relevante privind postul oferit, localizarea firmei, nivel salarial, perspective de promovare si dezvoltare, etc.

3. Cum vor afla candidatii de postul vacant? Alegeti mijlocul prin care veti recruta candidatii potriviti si redactati anuntul de recrutare.

4. Care sunt beneficiile oferite? De ce ar trebui ca oamenii sa aleaga sa lucree pentru dvs.? Aici puteti include detalii atractive despre companie si posibilitatile de dezvoltare, beneficiile oferite (salariu lunar, tichete de masa, asigurare medicala, training-uri platite, s.a.m.d.)

Redactarea unui anunt de recrutare de personal seamana in mare masura cu realizarea unui material publicitar pentru vanzarea unui produs. Textul şi imaginea trebuie sa "vanda" postul vacant, sa-l prezinte intr-o lumina cat mai favorabila, oferind In acelasi timp o imagine corecta si credibila. Eficienta recrutarii sporeste atunci cand posturile vacante sunt prezentate intr-un mod cat mai realist cu putinta.

Mesajul transmis candidatilor influenteaza perceptia acestora cu privire la companie si sporeste sau diminueaza interesul acestora fata de post. Trebuie evitata insa descrierea nerealista a postului vacant, deoarece aceasta poate conduce la insatisfactia ulterioara a angajatului si, implicit, la cresterea fluxului de personal.

Este de dorit ca descrierea postului sa fie corecta si exacta, prezentandu-se atat aspectele pozitive, cat si cele mai negative. Astfel, candidatul este informat corespunzator si poate decide daca postul i se potriveste sau nu.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0