Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Atributiile si sarcinile unui Asistent Director General

Tags: asistent director general, atritbutii, fisa postului, sarcini

Persoana care ocupa postul de Asistent al Directorului General are rolul de a asigura asistenta manageriala conducerii firmei si are, in general, atributiile si sarcinile prezentate mai jos.

1. Urmareste agenda Directorului General
- stabileste impreuna cu Directorul General programul zilnic al activitatilor care ii revin
- noteaza programarile intalnirilor Directorului General si urmareste respectarea acestora
- asigura reprogramarea in caz de nevoie
- comunica celor implicati schimbarile intervenite
 
2. Asigura redactarea documentelor/corespondentei de protocol
- redacteaza corespondenta de protocol/oferte la standarde de calitate care sa asigure imaginea pozitiva a firmei
- urmareste continuitatea corespondentei desfasurate
- arhiveaza corespondenta pe criterii care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii
- traduce in/din limba engleza corespondenta Directorului General
- realizeaza traducerea in/din limba engleza a documentelor de prezentare a firmei sau a altor documente specifice managementului firmei
- supervizeaza alte traduceri in/din limba engleza realizate in cadrul firmei sau pentru firma
 
3. Asista Directorul General la sedinte de lucru si intalniri de afaceri
- participa la sedintele de lucru prezidate de Directorul General
- redacteaza ordinea de zi si procesul-verbal
- participa si asigura traducerea in cadrul intalnirilor de afaceri cu clientii straini
- convoaca participantii la sedintele firmei
- pastreaza legatura permanenta intre Directorul General si directorii de departamente
 
4. Gestioneaza documentele de interes general ale firmei
- centralizeaza normele interne, procedurile firmei si alte documente de interes general
- urmareste modificarile aparute si asigura actualizarile necesare
- sesizeaza si propune corectii/metode de armonizare si simplificare a normelor interne
- asigura difuzarea catre managementul firmei a actualizarilor operate
 
5. Asista Directorul General si directorii de departamente in implementarea si dezvoltarea de noi proiecte
- participa activ la problemele legate de proiectele noi indicate de Directorul General si pastreaza permanent legatura dintre Directorul General si ceilalti directori in vederea derularii si a finalizarii proiectelor
- centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta Directorului General in forme clare si accesibile
- face demersuri necesare optimizarii activitatii de colectare a datelor
- difuzeaza informatiile primite de la Directorul General catre persoanele vizate
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.94 din 5 - 24 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016