Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Care sunt atributiile unui Specialist Marketing?

Tags: specialist marketing, atributii specifice, sarcini, fisa de post, departamentul de marketing, merchandiser

Postul de Specialist Marketing are ca scop principal realizarea si consolidarea celei mai bune imagini pentru produsele comercializate de firma si plasarea materialelor promotionale si de promovare in pozitii optime. Va prezentam mai jos care sunt principalele sarcini si atributii specifice acestui post.
- Pe baza planului intocmit de Directorul de Vanzari / Managerului de Marketing care vizeaza zonele prioritare, obiectivele specifice si oportunitatile, stabileste impreuna cu seful ierarhic planul de merchandising.

- Pe baza planului stabilit isi planifica strategia de vizitare, orarul saptamanii si materialele promotionale si de promovare necesare.

- Efectueaza vizite in magazine, asigura vizibilitate optima a materialelor promotionale si de promovare.

- Urmareste prin toate actiunile crearea celei mai bune imagini pentru firma si pentru produsele comercializate de aceasta.

- Poarta discutii amicale cu personalul magazinelor, retine numele si mici amanunte referitoare la cei cu care vine in contact, detalii care sa-l ajute la realizarea obiectivelor.

- Isi foloseste comunicativitatea pentru a obtine recomandarea produselor comercializate de firma de catre vanzatori si pastreaza relatii cordiale cu acestia.

- Supravegheaza atent toate actiunile concurentei in vederea identificarii celor mai bune strategii de contracarare a actiunilor acesteia legate de merchandising.

- Elaboreaza saptamanal rapoarte despre preturile produselor concurente, despre noile produse aparute, noile moduri de prezentare si ambalare pentru produsele concurentei deja existente pe piata.

- Analizeaza oportunitatile spatiului concurential, identifica si propune actiuni de merchandising specifice, idei noi si sugestii pentru diferite forme de prezentare a produselor in vederea contracararii concurentilor.

- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.1 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0