Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Comportamentul in timpul unei conversatii: Cum sa impui respect

Tags: respect, lider, limbajul trupului, gesturi, atitudine, conversatie

Ai observat ca unii oameni impun respect prin atitudinea lor, in timp ce altii sunt trecuti cu vederea cu usurinta si nimeni nu ii ia in serios? Chiar daca nu esti un lider innascut, te poti face ascultat si respectat daca urmezi niste reguli cat se poate de simple.
Postura
1. Stai drept, vei parea mai increzator.
2. Nu te rezema de perete sau de masa. Vei parea obosit sau plictisit.
3. Distribuie egal greutatea corpului pe ambele picioare, in loc sa te sprijini pe un singur picior.
4. Nu tine mainile in sold daca nu vrei sa pari agresiv.
 
Privirea
1. Priveste-ti interlocutorul drept in ochi pentru a iradia incredere. Daca iti intorci capul intr-o parte chiar in timpul unei conversatii, vei parea neinteresat.
2. Nu privi in jos, vei parea rusinat. Nu privi nici prea sus, vei parea arogant. Nu iti privi interlocutorul peste ochelari, vei parea ingamfat.
3. Nu te uita la ceas sau la usa, decat daca vrei sa transmiti mesajul ca te grabesti.
 
Capul
1. Daca iti inclini capul intr-o parte in timpul conversatiei, vei parea interesat de ceea ce se discuta.
2. Aproba din cand in cand din cap, pentru a-i transmite interlocutorului ca il asculti in continuare si esti interesat de ceea ce spune.
 
Cand esti asezat
1. Stai drept, astfel incat umerii aproape sa atinga spatarul scaunului.
2. Pozitioneaza-ti scaunul astfel incat sa stai fata in fata cu interlocutorul.
3. Nu iti intinde picioarele prea mult, vei parea excesiv de relaxat si chiar neinteresat.
4. Poti sa te apleci usor inainte pentru a parea mai interesat de conversatie.
5. Nu iti aseza niciodata picioarele pe masa sau biroul din fata, vei parea ingamfat.
 
Mainile
1. Daca stai asezat, tine mainile pe cotiera scaunului sau in poala. Daca stai in picioare, este mai bine sa tii mainile la spate, astfel vei tine automat si umerii mai drepti.
2. Poti gesticula cu mainile pentru a-ti exprima punctul de vedere, insa nu gesticula excesiv, iti vei irita interlocutorul.
3. Asigura-te ca ai palmele uscate. Palmele transpirate denota nervozitate si sunt respingatoare pentru majoritatea oamenilor.
4. Nu te juca cu mainile in timpul unei conversatii, vei parea incordat si nelinistit.
5. Nu iti trece mainile prin par. Denota frustarare.
6. Nu iti roade niciodata unghiile. Denota anxietate.
7. Nu te juca cu obiecte din fata ta. Nu te juca cu telefonul mobil cand cineva vorbeste cu tine.
8. Nu-ti atinge nasul si nu te juca cu parul cand esti intrebat ceva. Vei da impresia ca minti.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.68 din 5 - 14 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0