Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Criterii de evaluare a angajatilor

Tags: evaluarea angajatilor, post, criterii de evaluare, resurse umane

Evaluarea angajatilor este procesul prin care se apreciaza nivelul de dezvoltare profesionala a acestora. Se poate concentra asupra progreselor realizate, precum si asupra posibilitatilor de imbunatatire a activitatii. Evaluarea salariatilor se regaseste in managementul resurselor umane.
Exista numeroase criterii de evaluare a angajatilor. Unele sunt extrem de relevante, in timp ce altele sunt complet inutilizabile intr-o anumita companie. Selectia criteriilor de evaluare se va face de catre fiecare conducator de organizatie, in raport cu tipul de activitate desfasurat si cu asteptarile manageriale:
 
- productivitatea muncii;
- calitatea lucrarilor;
- responsabilitatile postului;
- rezultatele obtinute;
- volumul activitatii desfasurate;
- cunostinte si experienta;
- conditiile concrete in care se desfasoara munca;
- importanta sociala a muncii;
- pregatirea profesionala;
- participarea la cursuri de formare profesionala;
- vechimea in companie;
- complexitate, creativitate si diversitatea activitatilor;
- disponibilitatea de a presta ore suplimentare;
- fidelitate in raport cu compania;
- cifra de vanzari;
- disponibilitate pentru lucrul in echipa;
- contacte si comunicare;
- deprinderi, mod de exprimare, temperament;
- numar de rebuturi (/zi, /saptamana, /luna);
- rezultate ale activitatii salariatilor din subordine;
- judecata si impactul deciziilor;
- colegialitate, corectitudine in raporturile de munca;
- numar de reclamatii de la clienti;
- gradul de satisfactie al clientilor;
- aptitudini organizatorice;
- numar de clienti pierduti/atrasi;
- numar proiecte finalizate.

In activitatea de evaluare, se vor avea in vedere pe de o parte criteriile generale de evaluare, apoi obiectivele individuale de performanta, apoi criteriile specifice pentru posturile cu studii superioare si, in sfarsit, criteriile specifice pentru posturile de conducere. Cu cat este mai importanta pozitia angajatului in structura organizatiei, cu atat evaluarea activitatii sale se va realiza dupa mai multe criterii.
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0