Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum alegem cel mai potrivit candidat pentru un post

Tags: angajare, candidati, aptitudini candidati, experienta profesionala, recrutare personal, cei mai potriviti candidati

Atunci cand doriti sa angajati cei mai potriviti candidati, concentrati-va asupra trasaturilor cu adevarat importante pentru realizarea cu succes a sarcinilor postului, iar pentru celelalte este indicat sa fiti putin mai toleranti.
In general, pentru fiecare post, aveti nevoie de angajati calificati,care sa aiba suficienta experienta,sa fie si motivati corespunzator, cu aptitudini si calitati adecvate si care sa se poata adapta echipei si modului de lucru din cadrul companiei.
 
Criteriile de selectie a celui mai bun candidat pentru un anumit post pot fi grupate in urmatoarele categorii:
 
Experienta si cunostinte
 
Lipsa cunostintelor si a experientei profesionale va determina cheltuieli suplimentare si o perioada de timp pentru formarea noilor deprinderi. Daca postul vacant se refera la o pozitie de conducere, trebuie sa se ia in considerare istoria profesionala a candidatului, disponibilitatea si abilitatile manageriale ale acestuia, nivelul minim de experienta si cunostinte profesionale (atestate prin diplome sau certificate) cerut de conditiile postului.
 
Aptitudini si calitati
 
Fiecare situatie de munca presupune anumite cerinte ce trebuie satisfacute: munca sub presiune, un ritm alert de munca, un program de lucru inegal, contactul cu publicul, comunicare cu colegii, supraveghere atenta, restrictii de protectie a muncii. Alte elemente demne de luat in considerare sunt: aspectul profesional, manierele, tinuta, cultura generala, capacitatea de decizie, dexteritatea, cunoasterea unor limbi straine.
 
Motivare
 
Este indicat ca asteptarile candidatului sa fie in concordanta cu conditiile postului. Daca sansele unei promovari si dezvoltari profesionale sunt minime, iar conditiile de munca sunt dificile, atunci ar fi indicat sa angajati o persoana cu aspiratii si potential mai redus.
 
Luati in considerare principalii factori care determina motivarea angajatilor: interesul fata de profesie, adecvarea nevoilor candidatului la valorile firmei, recompensele oferite.
 
Capacitate de adaptare
 
Capacitatea de adaptare si integrare a angajatului depinde de:
- abilitatile sale de comunicare – posturile care implica multe contacte sociale au nevoie de persoane agreabile si sociabile.
- rezistenta la stres si comportamentul in cazul unor situatii extreme
- capacitatea de a-i influenta pe ceilalti
- munca in echipa
- capacitatea de adaptare la conditiile si programul de lucru
 
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0