Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Esti un lider adevarat sau un simplu manager?

Tags: lider adevarat, manager, angajati, responsabilitate, motivarea angajatilor, loialitate, echipa, recunoasterea meritelor

Esti un lider adevarat sau un simplu manager? Un adevarat lider nu este doar un sef, este mult mai mult de atat. Acesta are grija de echipa si stie cum sa isi motiveze angajatii si cum sa castige increderea, respectul si loialitatea acestora.
1. Discuta personal cu angajatii
 
Vorbeste frecvent cu angajatii. Nu te ascunde in spatele tehnologiei. Daca obisnuiesti sa comunici cu angajatii exclusiv prin email-uri, inseamna ca nu ii asculti cu adevarat.
 
2. Recunoaste meritele angajatilor in mod public
 
Chiar daca uneori este nevoie de disciplina si reguli mai stricte, atunci cand angajatii tai fac o treaba buna, nu te sfii sa le recunosti meritele in fata intregii echipe. Toti angajatii isi doresc sa se simta apreciati.
 
3. Spune-ti povestea de succes
 
Este important ca fiecare angajat sa stie cum a luat fiinta compania, care au fost principalele obstacole intalnite si cum au fost acestea depasite.
 
4. Ofera-le angajatilor cat mai multa responsabilitate
 
Data viitoare cand unul dintre angajati iti adreseaza o intrebare, raspunde-i printr-o alta intrebare: „Ce consideri tu ca ar trebui sa facem?” Nu le spune angajatilor ce sa faca, ci indruma-i si ofera-le informatiile necesare pentru a lua decizii de unii singuri. Apoi, ofera-le posibilitatea fie sa reuseasca, fie sa greseasca.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0