Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Intrebarea care te ajuta sa ai mai multe vanzari

Tags: marketing, strategiile de marketing, vanzari, achizitii

Exista o intrebare simpla pe care multi oameni de vanzari o trec cu vederea: "de ce?". "De ce"-ul va identifica motivele dominante ale prospectilor. Odata ce treci de etapa asta, vei incheia, in mod sigur, vanzarea.
Oamenii cumpara lucruri care le rezolva o problema. Lucrul asta este valabil si pentru achizitiile emotionale. Cand ii cumperi sotiei flori sau bijuterii, si atunci rezolvi o problema. „Nu”, spui tu, „imi iubesc sotia si de aiai i-am luat 11 trandafiri”. Analizeaza situatia mai adanc si si cauta problema pe care vrei s-o rezolvi. De ce crezi ca omanii zic ca „O sotie fericita inseamna o viata fericita”?
 
Afla care este problema pe care clientul sau prospectul tau incearca sa o rezolve si nu numai ca vei incheia vanzarea, dar o vei face mai repede si intr-un mod mai profitabil. „De ce”-ul este combustibilul fiecarei vanzari.
 
Cateodata, nici clientii nu stiu clar ce ii motiveaza. Este job-ul tau sa le limpezesti mintea. Daca ii faci sa-ti raspunda, le dai si un motiv sa faca afaceri cu tine. Iata cateva intrebari specifice care ye vor ajuta sa ajungi la „de ce”-ul unei potentiale achizitii din partea clientului:
 
- De ce esti aici azi?
 
- De ce ai investit in acest produs?
 
- De ce este important pentru tine?
 
- De ce ai fost ed acord sa te vezi cu mine?
 
- De ce ai decis sa faci asta acum?
 
- De ce ai face acest tip de investitie?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0