Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketingul nu costa intotdeauna bani. 5 strategii gratuite pe care orice manager le aplica!

Tags: management si marketing, strategii de marketing, networking, afacere

Exista, desigur, strategii de marketing care nu costa nimic. Si exista, bineinteles, manageri care profita din plin de aceste ocazii fiindca au inteles ca rezultatele sunt intotdeauna benefice pentru afacere atunci cand aceste tehnici sunt aplicate corect si in mod regulat.


Chiar daca cea mai mare parte din ceea ce inseamna marketing ne costa o caruta de bani, exista inca metode care nu ne costa nimic sau aproape nimic si pe care oricine le poate aplica. Sa nu uitam insa un lucru: desi aceste metode nu costa bani, ele costa timp asa ca va trebui sa fim foarte eficienti in aplicarea lor.


1. Networkingul e una dintre aceste strategii. Mergem la intalnirile din domeniu, vorbim despre afacerea noastra, cunoastem oameni care ne-ar putea ajuta si cu care am putea colabora si demara proiecte noi. Cele mai mari oportunitati vor veni intotdeauna de la alti oameni.

2. Conferintele din domeniul nostru sunt intalniri in cadrul carora putem afla informatii pretioase. Daca reusim sa fim chiar noi cei care vorbesc unui public, cu atat mai bine. Experienta noastra ne poate ajuta in aceasta privinta. In acelasi timp, si problemele pe care le intampinam ca incepatori ne pot ajuta sa participam la o astfel de conferinta.

3. Ceea ce oferim trebuie sa aiba valoare. Daca as lucra in cadrul unei afaceri care vinde produse traditionale, as publica un minighid culinar in care as prezenta si produsele din magazin. In felul acesta, clientul va pastra ghidul respectiv, iar afacerea va fi promovata.

4. Creeaza intalniri cu cei din domeniu. Nu trebuie doar sa participi, poti fi chiar tu unul dintre organizatori. Gaseste oameni interesati de ceea ce faci tu, fie ca vorbim de potentiali parteneri de afaceri sau oameni care ar putea lucra pentru tine. Astfel de intalniri sunt intotdeauna productive si duc la crearea de noi oportunitati.

5. Spune-le si altora despre tine. Oamenii importanti din domeniul tau sunt uneori mult prea ocupati si, mai ales daca esti la inceput, sansele ca acestia sa nu fi auzit de numele tau sunt cu atat mai mari. Scrie unui ziar sau unei reviste si propune-le publicarea unui articol despre businessul tau, dar care sa ofere, in acelasi timp, si continut de valoare pentru cititorii lor.


E simplu, nu costa nimic, dar  necesita timp si determinare. Esti pregatit? Vei vedea ca dupa primele eforturi de acest fel, vei avea rezultate care te vor face sa incerci si mai multe strategii asemantoare.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016