Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pizzerie muzeu sau muzeu pizzerie? O afacere cool in 2014!

Tags: muzeu pizzerie, pizzeria muzeu, afaceri cool, 2014, inovator

Ambalajul poate face uneori mai mult decat produsul. Nu fiindca ceea ce vindem nu ar fi valoros, ci fiindca un ambalaj excelent si strategia potrivita pot face ca produsul sa se vanda de o suta, de o mie sau de un milion de ori mai bine.


Factorul "cool", "la moda" sau inovator al afacerii nu trebuie sa lipseasca. Desi piata este in continua expansiune, nu trebuie sa ne gandim afacerea ca un proiect care are sanse de reusita doar fiindca numarul potentialilor clienti e in crestere.

In acelasi timp creste si numarul competitorilor asa ca tot ceea ce facem trebuie sa fie cu un pas inainte si sa aiba o voce cat mai puternica prin care sa ne diferentiem pe o piata care, in multe privinte, e suprasaturata.

Sa luam un exemplu concret: farmaciile. Aveti o farmacie preferata? Exista una anume care a reusit sa va faca sa ii calcati pragul mai des si sa tineti mortis sa mergeti pana acolo chiar daca in drum gasiti alte zece farmacii?

Ce anume e diferit la acea farmacie? Va atrag produsele, serviciul de recompensare a clientilor fideli? Promovarea? Privind catre ceea ce functioneaza cu atentie reusim sa descoperim modele pe care sa le folosim si in afacerea noastra adaptandu-le sau folosindu-le ca baza pentru idei noi.

In Statele Unite s-a deschis prima pizzerie muzeu. Sau primul muzeu pizzerie si iata cum aceasta idee de afacere deja ne starneste curiozitatea. E ceva nou, e ceva care atrage si care ne promite o experienta inedita. Aproape ca ne bucuram ca putem merge la muzeu si sa mancam pizza in fata unui exponat fara sa fim certati de gardieni. Un gand copilaros, dar vi-l dau ca exemplu de posibil ingredient al deciziei noastre de a merge sa vizitam pizzeria muzeu sau muzeul pizzerie.



Aceasta afacere a fost demarata in septembrie 2012 de Brian Dwyer si functioneaza cu succes si astazi. Cui nu-i place pizza? Si cine nu ar vrea oare sa parcurga un istoric al atator lucruri legate de pizza, pizzerii, ingrediente secrete si o multime de lucruri pe care nu le stim despre ceva ce consumam atat de des si cu atat de multa placere?

S-a votat, afacerea e una dintre cele mai interesante in 2014 si a fost inclusa intr-un top al celor mai cool afaceri din America!

Foto.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0