Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Principalele atributii si sarcini ale unui Brand Manager

Tags: brand manager, atributii, sarcini, promovare brand, marketing

Un Brand Manager este responsabil de asigurarea implementarii politicilor de marketing prin promovarea brandului sau a brandurilor firmei. Acesta este de asemenea responsabil de pozitionarea si mentinerea brandului sau brandurilor desemnate, in acord cu strategia de marketing a companiei si de coordonarea tuturor activitatilor de promovare a brandului sau brandurilor desemnate. Va prezentam mai jos care sunt principalele atributii si sarcini ale unui Brand Manager.
- Asigura implementarea planului de marketing stabilit la nivelul firmei.

- Stabileste politica de marketing pentru brandurile pentru care este responsabil.

- Coordoneaza toate activitatile de promovare a brandurilor desemnate.

- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute in urma studiilor de piata.

- Identifica oportunitati de creare de noi branduri si / sau imbunatatire a celor existente.

- Evalueaza rapoartele de piata si propune Managerului de Marketing actiuni de marketing.

- Organizeaza, urmareste si evalueaza campaniile de promovare a noilor branduri.

- Organizeaza si conduce sedintele de coordonare din departament, in vederea armonizarii obiectivelor pe termen scurt si sincronizarii corespunzatoare a activitatilor pentru atingerea obiectivelor de promovare a brandului / brandurilor.

- Monitorizeaza procesul de creare de noi branduri.

- Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.

- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectarii temeiului legal.

- Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decisional statutar (AGA, CA) în sarcina reprezentantului legal.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0