Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Principalele atributii si sarcini ale unui Director de Vanzari

Tags: director de vanzari, fisa de post, atributii, sarcini, departamentul de vanzari

Directorul de Vanzari este responsabil de coordonarea intregii activitati de vanzari in conformitate cu politica de vanzari a companiei. Va prezentam mai jos care sunt principalele atributii si sarcini ale acestuia.
- Elaboreaza si propune spre aprobarea conducerii firmei planul de vanzari insotit de o politica dinamica de crestere continua a volumului de vanzari.
 
- Urmareste realizarea planului de vanzari.
 
- Stabileste obiective clare pentru orientarea si organizarea activitatii de vanzari in firma.
 
- Analizeaza saptamanal si ia decizii privind comenzile transmise de clienti pentru produse / servicii.
 
- Participa la elaborarea de strategii si la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele / serviciile noi.
 
- Contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare.
 
- Urmareste incasarea la termenele stabilite prin contracte a sumelor datorate de clienti.
 
- Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii Agentilor de Vanzari, astfel incat sa asigure utilizarea eficienta a timpului de lucru.
 
- Urmareste permanent activitatea concurentei.
 
- Urmareste culegerea informatiilor comerciale care intereseaza firma si intocmeste rapoarte informative catre Directorul General.
 
- Mentine permanent legatura cu Agentii de Vanzari din punctele de vanzare, solicitand informatii despre stadiul activitatilor programate, activitatile in curs de desfasurare, situatiile nou create etc.
 
- Intocmeste si prezinta Directorului General rapoarte cu propuneri si studii privind folosirea celor mai eficiente metode de imbunatatire a programului de vanzari si de promovare a produselor / serviciilor noi, in functie de cerintele pietei.
 
- Propune si implementeaza metode de reducere a costurilor.
 
- Participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea echipei de vanzari, in colaborare cu Departamentul Resurse Umane.
 
- Identifica nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
 
- Analizeaza si avizeaza programele de lucru lunare propuse de Agentii de Vanzari si le transmite Directorului General la termenul stabilit la finalul fiecarei luni.
 
- Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
 
- Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
 
- Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
 
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
 
- Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
 
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.04 din 5 - 122 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016