Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Principalele motive pentru care cumparatorii evita comertul online

Tags: comert online, cumparaturi online, magazin online, temeri, clienti, achizitionare produse online, comenzi online

Care sunt motivele pentru care multi clienti evita inca sa achizitioneze produse si servicii online? Cu toate ca magazinele online au inceput sa capete tot mai multa popularitate si in tara noastra, exista inca anumite temeri, intemeiate sau nu, care ii impiedica pe multi sa efectueze cumparaturi online.
Multi vad, putin cumpara.
In tarile europene, numarul celor care cumpara produse este inca redus, comparativ cu numarul vizitatorilor. Conteaza foarte mult modul in care sunt prezentate produsele sau serviciile comercializate si beneficiile oferite.
 
Marfurile nu pot fi verificate
Majoritatea consumatorilor considera un inconvenient faptul ca nu pot verifica marfa inainte de a o achizitiona si prefera sa cumpere produsele direct din magazin. Incetul cu incetul, consumatorii se obisnuiesc cu faptul ca produsele comercializate pe internet sunt de calitate. Insa, daca observa ca, dimpotriva, calitatea produselor lasa de dorit, acestia vor refuza sa mai cumpere alte produse in viitor. Prin urmare, este important ca magazinul online sa ofere produse si servicii de calitate, altfel va da faliment in termen de cateva saptamani. Nu uitati ca, pe internet, utilizatorii comunica extrem de repede unii cu altii, iar comentariile negative ale clientilor nemultumiti va pot ruina afacerea.
 
Incertitudinea financiara
Clientii se feresc inca sa efectueze plati pe internet cu cartea de credit deoarece se tem ca vor fi inselati sau ca le vor fi furate datele personale. Din pacate, exista multe cazuri raportate de furt de date in mediul online. Din acest motiv, este extrem de important sa le oferiti clientilor cat mai multa siguranta in ceea ce priveste plata comenzilor online.
 
Tehnologii neadaptate noilor cerinte
Multi comercianti online ignora importanta utilizarii unor tehnologii si sisteme actualizate. Numarul mare de vizitatori, coroborat cu o aparatura invechita, lenta, duce la o incetineala semnificativa a incarcarii paginilor magazinului virtual. In acest caz, foarte multi posibili clienti renunta.
 
Costurile de expeditie ridicate
Costurile de expeditie sunt foarte mari in cazul produselor comandate in strainatate, iar multi clienti potentiali sunt astfel descurajati si renunta sa mai efectueze comanda. Este important, asadar, sa ne concentram asupra deschiderii unor magazine online care sa se adreseze exclusiv pietei locale si care sa contina o oferta cat mai diversificata.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0