Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 agentii romanesti au fost nominalizate la festivalul de publicitate Golden Drum 2012

Tags: golden drum, festival publicitate, shortlist golden drum, agentii romanesti

Nu mai putin de 10 agentii romanesti, din 25 cate s-au inscris in competitie, au trecut de primul filtru al creativitatii si se afla pe shortlist la cea de-a 19-a editie a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe. Festivalul ce rasplateste cele mai creative proiecte publicitare are loc anul acesta in perioada 2-5 octombrie la Portoroz, Slovenia.
Cele 10 agentii shortlistate sunt: Cohnandjansen JWT, McCann Erickson România, Leo Burnett & Target, MRM Worldwide, Next Advertising, Papaya Advertising, Publicis, APP&GO MOBILE, Saatchi&Saatchi si Webstyler, informeaza iaa.ro.

Cohnandjansen JWT: grupa Q-Integrated, categoria Communication Campaigns, campania Aqua Carpatica "Vote for purity"
 
McCann Erickson Romania: grupele G-Digital si Q-Integrated, campania „Romanii sunt destepti”


Leo Burnett & Target: grupa N-New or innovative, campania „Second Life”, realizata pentru Gazeta Sporturilor


MRM Worldwide: grupa G –Digital, campania "Manager SRL", realizata pentru Vodafone Business
 

Next Advertising: categoria "Film", campania „You are not on target” realizata pentru Biz Days (parte din Biz Magazine).


Papaya Advertising: categoria "Film", campania „Salvati Rosia Montana - Dragos Bucur”, realizata pentru promovarea cauzei "Salvati Rosia Montana"


Publicis Bucharest: grupa B-Press, campaniile „Elevator” si „Dinner” realizate pentru brandul Oral B; in grupa Q- Integrated, campania „Your last journey”


APP&GO MOBILE: categoria "Mobile", proiectul "Vrancea Earthquake Alert", creat pentru Institutul Roman de Seismologie Aplicata


Saatchi&Saatchi Romania: Grupa D Radio, campaniile „Motivational GPS / 300”, „Motivational GPS / Braveheart” si „Motivational GPS / Gladiator” realizate pentru Toyota; grupele: N- New or innovative si Q-Integrated cu campania „Repetition”, realizata pentru organizatia non-guvernamentala Horia Motoi.

Webstyler: categoria „Digital”, campania „The Outlander Adventure”, realizata pentru Mitsubishi Outlander.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0