Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 reguli de succes pentru afacerile mici

Tags: succes, afacere, dezvoltare, clienti, produse, promovare

Exista cativa pasi pe care ii putem urma avand garantia reusitei. Ce face insa ca aceste reguli sa functioneze indiferent de afacerea pe care incercam sa o dezvoltam?
Daca le veti citi, veti observa ca acestea sunt cat se poate de simple si implica munca din partea noastra, rabdare si consistenta in actiunile noastre. Interesant este ca acestea se pot aplica si in viata reala daca vrem sa avem succes in orice am face.

1. Alege-ti targetul.

Nu putem sa fim tot pentru toata lumea. Asa cum nu putem sa fim prieteni cu toti oamenii pe care ii cunoastem intr-o viata. Trebuie sa ne alegem nisa si sa ne concentram asupra ei.

2. Fii diferit.

Nu-ti copia competitorii. Alege sa fii diferit pe o piata in care cele mai multe produse sunt similare si pana si reclamele par sa fie aceleasi.

3. Fa-ti o echipa adevarata.

Nu angaja oameni doar de a dragul de a avea angajati. Cei care se ocupa de afacerea ta alaturi de tine trebuie sa creada in ea.

4. Fii rapid.

Timpul este un lux. Daca trebuie sa trimiti un colet pana joi, fa in asa fel incat sa ajunga la destinatie inca de miercuri.

5. Nu uita sa multumesti.

Mult. Apreciaza gesturile clientilor si eforturile angajatilor tai. Exprima-ti recunostinta ori de cate ori ai ocazia.

6. Fii consistent.

Ceea ce transmiti prin brand trebuie sa aiba un aspect unitar si sa nu se indeparteze de concept. Fii consistent in mesaje, aspect si idei.

7. Zambeste.

Nu te mai gandi la motivele pentru care oamenii cumpara de la tine. Indiferent de pret, calitate sau garantia oferita, oamenii cumpara fiindca te plac.

8. Fii optimist.

Paharul trebuie sa fie intotdeauna pe jumatate plin. Atitudinea optimista castiga intotdeauna si ii cucereste si pe cei din jur.

9. Nu te lacomi.

Nu incerca sa promovezi mai mult decat e cazul si sa devii incisiv. Pune-ti clientul pe primul plan si eforturile iti vor fi rasplatite.

10. Iesi din zona de confort.

Nu te plafona si nu alege mereu calea pe care o cunosti deja. Testeaza tehnologii noi si fii la curent cu toate schimbarile de ultima ora.
 
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0