Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

12 dintr-o lovitura: CNA a interzis mai multe spoturi publicitare

Tags: cna, reclame intrezise, dacia, renault, spoturi interzise

Consiliul National al Audiovizualului pare sa fie foarte activ in ultima perioada, reclamele televizate fiind interzise pe banda rulanta. Dupa ce zilele trecute dadea o noua lovitura operatorului de telefonie mobila Cosmote, acum CNA si-a indreptat atentia catre zona auto.
Mai multe spoturi publicitare care promoveaza autoturisme au fost interzise de la difuzarea pe posturile de televiziune, intrucat CNA a considerat ca respectivele clipuri dezinformeaza telespectatorii, informeaza Mediafax. Astfel, au fost interzise spoturile publicitare pentru sase modele de automobile Renault, trei modele Chevrolet, doua modele Dacia si un model Mitsubishi, difuzate pe posturi de televiziune, pe parcursul lunii iulie.
 
CNA a constatat ca in aceste spoturi pretul afisat mare pe ecran este pretul final de achizitie al autoturismului doar in conditiile in care cumparatorul detine trei vouchere, in caz contrar, pretul de achizitie al autoturismului fiind mai mare.
 
De asemenea, conditiile in care cumparatorul poate beneficia de respectiva promotie la autoturismul promovat in spot apar scrise in partea de jos a ecranului, cu litere mici, greu lizibile.
 
Drept urmare, CNA a decis sa interzica difuzarea pe posturile de televiziune a respectivelor clipuri publicitare pana la modificarea lor in conformitate cu legislatia audiovizuala.
 
De cealalta parte, reprezentantii companiei Renault Dacia au spus ca acest program se afla in al cincilea an de derulare si ca intr-un spot foarte scurt nu pot fi afisate toate informatiile disponibile pe site-ul companiei, referitoare la o promotie.
 
"Nu este vorba despre rea-vointa, dar nu poti sa afisezi in zece secunde toate informatiile", spun reprezentatii Renault Dacia.
 
"Ca sa fiti corect fata de publicul cumparator ar trebui sa spuneti care este valoarea voucherului", a replicat Ioan Onisei, vicepresedintele CNA.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0