Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 campanii de succes bazate pe continutul generat de utilizatori

Tags: campaniide succes, continut generat de utilizatori, branduri, doritos, platforme de socializare, fani, ugc

Companiile din intreaga lume incearca sa gaseasca noi metode prin care sa isi promoveze serviciile si produsele intr-un mod cat mai eficient cu putinta. Una din cele mai populare metode in momentul de fata este dezvoltarea de campanii cu continut generat de utilizatori (UGC).
Ca urmare a dezvoltarii platformelor de socializare si a evolutiei tehnologice,  tot mai multi oameni pot posta continut in mediul online: clipuri video, fotografii, articole, recenzii, etc. Companiile incep sa profite de aceste noi resurse din mediul online, adaugand continutul generat de utilizator in strategiile lor de marketing.
 
Atunci cand o campanie se bazeaza pe continutul generat de utilizatori, aceasta se bucura de multe ori de o popularitate mai mare din partea consumatorilor. Astfel de campanii sunt cel mai adesea distribuite prin intermediul retelelor de socializare.
 
Iata 3 campanii reprezentative care au la baza continut generat de utilizatori:
 
1. Doritos – Campania „Crash the Superbowl’
 

 
Doritos, o companie de producatoare de chipsuri din Statele Unite, ne-a aratat cat de important este sa stii cum sa te adresezi oamenilor pe intelesul lor, prin intermediul continutului generat de utilizatori, dar si cum sa incalci toate regulile.
 
Compania a cerut fanilor sai sa creeze reclame inventive, marele castigator al concursului urmand sa primeasca incredibilul premiu de 1 milion de dolari iar reclama castigatoare urmand sa apara in cadrul Superbowl-ului. Rezultatul campaniei? Au fost create peste 2.000 de astfel de reclame, fiind necesare 2 milioane de voturi pentru stabilirea castigatorului. Chiar daca Doritos dispunea desigur de toate resursele pentru a-si crea propria reclama, compania a ales sa-si lase fanii sa promoveze brandul, iar campania s-a bucurat de un imens succes.
 
2. Universitatea din Wisconsin-Madison – Campania „#UWRightNow”
 


Pentru a sarbatori 1,4 milioane de ore de la fondare, Universitatea Wisconsin-Madison a realizat o campanie UGC care sa arate lumii ce se intampla in campusul universitar intr-u interval de 24 de ore. Astfel, studentii si profesorii care faceau parte din campusul universitar au fost rugati sa urce fotografii, clipuri video, sa scrie postari si comentarii prin care sa descrie cum arata o zi din viata lor, si anume 18 aprilie 2012.
 
Proiectul a inceput la miezul noptii si pana la ora 8 seara se adunasera deja peste 3.000 de tweet-uri cu hashtag-ul #Uwrightnow si peste 1.000 de postari pe site. Intreaga campanie a avut la baza continut generat de utilizatori, costurile fiind astfel reduse la minim.
 
3. Tourism Queensland – Campania „Cea mai buna slujba din lume”
 

 
Agentia australiana de turism „Tourism Queensland” nu dispunea de un buget mare pentru o campanie de marketing globala. Insa deoarece a venit cu un concept complet nou si a facut apel la continutul generat de utilizatori, campania s-a bucurat de un succes rasunator.
 
 Compania a ales sa promoveze „Cea mai buna slujba din lume” in loc sa isi promoveze serviciile. Acesta era un job real, platit cu 8.800 de dolari pe luna, timp de 6 luni. Cati oameni au dorit jobul? Au fost peste 35.000 de aplicanti, care au trebuit sa urce un clip video prin care sa spuna de ce sunt potriviti pentru acel job. Campania a ajuns sa fie relatata pe posturi importante de televiziune, cum ar fi BBC si CNN, ajungand la peste 3 miliarde de oameni din intreaga lume.
 
Asadar, cand vine vorba de campaniile bazate pe continut generat de utilizatori, bugetul conteaza mai putin, cel mai important fiind conceptul.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0