Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

3 lucruri pe lista unei companii in crestere

Tags: afacere, dezvoltare companie, manual proceduri, decizii, situatii de criza

Compania ta va incepe la un moment dat sa creasca, oricat de mica ar fi in acest moment. Cand ajunge la acel moment in care intra in perioada de "maturizare", exista cateva lucruri esentiale pe care va trebui sa le faci daca vrei sa iti pui afacerea la adapost de o eventuala perioada de stagnare sau, si mai rau, de regres.
Iata doar cateva dintre obligatiile pe care trebuie sa le indeplinesti in aceasta privinta:

1. Alcatuieste un manual cu procedurile pe care le implica afacerea ta.

Un astfel de manual presupune si deciziile care se iau in anumite situatii, tehnicile folosite si masurile stabilite pana in prezent. Multe dintre acestea se vor dovedi cat se poate de utile pentru buna functionare a afacerii atunci cand tu nu esti acolo.

2. Scrie un manual pentru angajati.

Acesta va fi diferit de regulamentul intern, fara sa se indeparteze insa foarte mult de ideea de baza. De nenumarate ori, desi ai incredere ca angajatul in cauza stie ce are de facut, vor exista situatii in care vei vedea de ce un astfel de manual este util.

3. Fa un plan pentru situatii de criza.

Situatiile de criza pot lua diferite forme si pot avea, evident, diferite dimensiuni. Consecintele, nu e nevoie s-o mai spunem, vor fi direct proportionale cu acestea. Poti insera acest plan in manualul afacerii. Nu uita sa iei in calcul si modul in care vei gestiona criticile aduse companiei.


Daca afacerea ta creste si simti ca esti luat pe nepregatite de modul in care ar trebui mai nou sa gestionezi intreaga activitate, imparte responsabilitatile cu altcineva si atribuie noi sarcini altor persoane pentru a reusi sa te ocupi in continuare cu succes de intregul business.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0