Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 greseli care pot dauna reputatiei tale din online

Tags: afacere, dezvoltare proiect, reputatie online, competitori, social media

Am avut cu totii de-a face, macar o data (daca am fost atat de norocosi), cu niste clienti mai putin fericiti pe care poate n-am stiut intotdeauna cum sa-i "impacam" si sa-i facem sa nu se indrepte catre concurenta.

Chiar daca uneori nu vom putea gestiona situatia astfel incat sa pastram clientii indiferent de conflict, exista lucruri pe care le putem face pentru a preveni sau pentru a evita unele situatii care ne pot afecta reputatia construita treptat in online.

1. Design neatragator, site neactualizat

Fie ca vorbim de una din cele doua sau de ambele, aceste aspecte nu trebuie neglijate. Indiferent de numarul de comenzi online sau de modalitatea de livrare a produselor, site-ul nostru trebuie sa arate impecabil si sa fie actualizat. Orice astfel de delasare nu va arata niciodata bine in ochii celor care ne viziteaza site-ul si va dauna in mod cert reputatiei afacerii de care ne ocupam.

2. Fii calm, chiar si in online

Chiar daca esti in spatele unui monitor, se poate vedea foarte bine si in online atunci cand iti pierzi rabdarea cu un client furios sau cu cineva care isi manifesta nemultumirile in mod public, fie pe site, fie pe pagina de social media a businessului tau. In niciun caz nu ii vei raspunde cu aceeasi moneda. Daca plangerea este justificata, raspunde cu calm si propune o solutie. Dar daca furia clientului este nefondata, ignora-l. Clientii multumiti vor crede intotdeauna in tine si nu vor da crezare unor recenzii false.

3. Competitorii tai nu sunt inamici pe un camp de lupta

Concurenta fura de la tine idei? Ai ceva de impartit cu unul dintre competitori? Nu uita ca orice mesaj pe care il transmiti in online reflecta imaginea afacerii tale. Asa ca inainte de a incepe o cearta in online, aminteste-ti doar de modul in care au fost priviti cei care nu au gestionat o astfel de situatie cu diplomatie.

4. Separa viata personala de cea profesionala

E foarte usor sa lasam emotiile sa dea buzna in social media, mai ales ca acesta este un fenomen care ne "educa" in aceasta directie. Cel mai bine ar fi evitam orice comentarii sau mesaje de ordin personal care ar putea lansa controverse in momentul in care ar fi interpretate in mod eronat de clientii tai. Afacerea e afacere, chiar daca nu spune nimeni ca munca nu poate fi si placere.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016