Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 strategii pe care le poti invata de la Google pentru a crea o atmosfera cat mai placuta la birou

Tags: mediu de lucru, atmosfera la serviciu, departament resurse umane

Compania Google este cunoscuta pentru atmosfera minunata de lucru din birourile angajatilor. Iti vom arata cum iti poti crea si in compania ta un mediu de lucru atat de placut.
Probabil in acest moment nu te gandesti decat la acele lucruri de care angajatii de la compania Google beneficiaza (tunsori, asistenta medicala, transport, toate gratuite). Aparent, aceste beneficii nu reprezinta o irosire  a fondurilor companiei. Sunt calculate in asa maniera incat nu doar angajatii sunt multumiti, ci intreaga companie.

In cazul in care doresti ca si compania ta sa functioneze asemenea companiei Google, iata cateva sfaturi pe care le poti urma:

1. Actioneaza asemenea unui om de stiinta

Se pare ca cei de la Google au angajat oameni de stiinta pentru a studia comportamentul angajatilor. Exista vreun mod gratuit sa faci tu insuti aceasta treaba? Bineinteles, nu trebuie decat sa aduni datele suficiente referitoare la cei care lucreaza in compania ta.

2. Introdu beneficii cat mai atractive

Pentru fiecare beneficiu introdus trebuie sa ai un motiv. Acum cativa ani, Google a marit perioada de concediu postnatal de la trei luni la cinci luni. Ai putea lua exemplu in ceea ce priveste acest aspect, deoarece majoritatea angajatelor pe care o companie le are sunt mame.

3. Nu neglija amanuntele care pot avea un impact colosal

Orice amanunt poate fi important pentru compania ta. De exemplu, cei de la Google au ales sa micsoreze farfuriile pe care le foloseau la cantina de la 12 inci cat aveau initial, la 8 inci. In acest fel oamenii de stiinta au observat ca angajatii mananca mai putin si mai sanatos.


4. Reinventeaza-ti departamentul de resurse umane

De cate ori este posibil cei de la Google raspund intrebarilor intalnite le departamentul de resurse umane, intr-un mod stiintific : "Ceea ce incercam noi sa facem este sa aducem la acelasi nivel de rigoare deciziile oamenilor de rand cu ale inginerilor nostri.". Incearca sa gasesti un echilibru intre clienti si cei care lucreaza in compania ta. 

Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant