Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 tendinte in vanzarea online. E bine sa le stii!

Tags: piata, cumparatori, marketing, tendinte, produse, magazin online

Lumea online se modifica mult mai repede decat lumea reala in conditiile in care tehnologii noi se nasc in fiecare secunda, se dezvolta si schimba radical modul in care folosim mediul online.

In ce priveste vanzarea online, exista nenumarate tendinte care se modifica de-a lungul timpului (un timp scurt, sa nu uitam) si de care trebuie sa tinem cont in fiecare clipa.

Iata astfel sase dintre tendintele actuale pe care le putem folosi pentru magazinul nostru online sau atunci cand aplicam strategii de marketing:

1. Achizitia universala

Cu toate canalele de comunicare din jur, cu toate gadget-urile mobile si cu tehnologiile de azi, un magazin online nu este niciodata inchis. Achizitia trebuie sa poata fi facuta oricum, la orice ora si de oriunde.

2. Selectia produselor

Foarte multi retaileri se axeaza astazi pe o selectie bine documentata a produselor pe care aleg sa le vanda sau sa le includa in oferte. Acestia isi bazeaza aceste selectii pe achizitiile din trecut ale clientilor sau pe alte tendinte actuale care creeaza diferite legaturi intre produse.

3. Povestea vinde.

O poveste bine scrisa din spatele unui produs poate face ca acesta sa se vanda mult mai usor. Acest lucru este cu atat mai folositor in cazul produselor fabricate in serie si care nu ies neaparat in evidenta.

4. Utilitatea vinde.

Ceva folositor se va vinde intotdeauna mai bine decat ceva inutil pentru ca orice cumparator va recunoaste valoarea lucrului pe care il va putea folosi.

Aceste trasaturi ale pietei actuale pot sa fie unele diferite intr-un timp scurt, insa in prezent este important sa le urmam si sa ne asiguram, totodata, ca stim in ce moment piata se reorienteaza pentru a ne putea misca odata cu noile tendinte.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0