Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 mai, Ziua Barbatului si ziua lansarii de ambalaj Bergenbier

Tags: bergenbier, identitate viziuala, ziua barbatului, 5 mai, ambalaj nou bergenbier, cocoon

De ceva vreme, Bergenbier ne tot „sacaie” cu o noua sarbatoare. Dedicata barbatului bautor de bere, evenimentul este marcat in fiecare an pe 5 mai. 2012 nu face nici el exceptie, doar ca anul acesta Ziua Barbatului s-a suprapus inadins cu lansarea unei noi identitati vizuale a brandului.
Ca parte a evenimentului "Ziua Barbatului", Bergenbier a dezvelit Statuia Barbatului – o sticla uriasa, de 5 metri inaltime, amplasata in Parcul Copiilor din Bucuresti. Asa s-a lansat practic noua identitate vizuala a marcii.

Noile ambalaje Bergenbier isi propun sa comunice simbolurile cunoscute ale brandului, accentuand insa valorile acestuia.

"Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brand-ului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare”, spun reprezentantii Bergenbier.

Asa ca zis si facut. Sticlele au luat o forma puternic masculina in partea de sus, aducand a  trapez barbatesc. Apoi, scutul care include logo-ul a devenit mai colturos, tot din dorinta de a sublinia caracterul masculin al brandului.

„Pentru a urmari restul de observatii ale barbatilor consumatori de Bergenbier, am subliniat prin noile ambalaje ideea de masculinitate a brandului. Forma sticlei de 0.5 RGB precum si a sticlelor PET de 1 L si 2 L este puternic masculina, in forma de trapez sus, la fel ca si umerii unui barbat. Totodata sticla, prin forma sa noua, se simte confortabil in maini puternice, de barbat", adauga reprezentantii Bergenbier.


De asemenea, noul logo a revenit la scrierea orizontala pentru o recunoastere mai usoara la raft, iar cele trei medalii, reprezentand recunoasterea calitatii Bergenbier la nivel international, au fost dispuse tot orizontal pentru mai multa vizibilitate.

Etichetele si creatia grafica au fost realizate de Cocoon Group.
 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0