Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 mituri despre succesul in afacerile online

Tags: produse, site, marketing, magazin online, vanzari, vizitatori, mituri, succes

Exista nenumarate prejudecati pe care suntem gata sa le preluam atunci cand nu cunoastem povestea din spatele reusitei unei afaceri.

Lasam intregul mecanism in spate si ne ghidam numai dupa rezultate, alegand sa nu ne mai intrebam si cum s-a ajuns la acele rezultate. Iata 5 mituri legate de cei care au reusit in online sau despre cum ne imaginam noi ca putem avea succes in acest mediu virtual:




1. Totul incepe de la un site extraordinar.

De fapt, totul incepe de la un produs sau un serviciu bun. Daca nu ai o viziune clara asupra modului in care iti vei vinde afacere online, daca nu stii cui vrei sa vinzi si cum sa ajungi la potentialii clienti, site-ul tau va fi egal cu zero si va reprezenta intr-adevar doar o imagine frumoasa, dar lipsita de utilitate.

2. Mai mult trafic inseamna profit mai mare.

Aceasta idee echivaleaza cu cea care ne face sa ne bucuram ca am adunat multi fani pe Facebook. Daca scapam din vedere procesul de conversie si uitam ca acesti vizitatori sunt ca si inexistenti daca nu ii transformam in cumparatori, atunci eforturile noastre de crestere a traficului sunt depuse in mod absolut inutil.

3. Secretul e sa ai o baza de date mare.

Sa cumperi orbeste baze de date inseamna sa incerci sa tragi la tinta legat la ochi. Este mult mai bine sa investim in cercetari de piata si in analize facute de specialisti pentru a ne identifica publicul tinta si pentru a sti exact cui ne adresam si unde se gasesc acesti potentiali clienti.

4. Un copyrwriting bun va vinde tot.

Oricat de bine am scrie texte, produsul poate sa nu se vanda din varii motive. Pana la urma, nu-l putem convinge pe un om sa manance alune daca acesta stie ca e alergic la ele. Asa ca, in cazul unor produse, acestea pot starni refuzul vehement al oamenilor. Trebuie sa ne asiguram ca un produs raspunde unei nevoi existente inainte de a-l lansa.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016