Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

7 miliarde aducatoare de noroc: Campania Revistei National Geographic Romania, premiata in SUA

Tags: campanie, revista national geographic romania, premiu, esti unul dintre cei 7 miliarde

Anul trecut, populatia Globului atingea cifra de 7 miliarde. Putini au fost cei care au realizat cat de mult inseamna aceasta cifra si cat de multi suntem. Tocmai pentru a trage un semnal de alarma asupra acestui fapt si a resurselor tot mai limitate, Revista National Geographic Romania lansa o campanie de constientizare ca o unda de soc, campanie ce tocmai a fost premiata peste Ocean.
Revista National Geographic Romania a primit premiul Best Brand Promotion pentru campania “Esti unul dintre cei 7 miliarde”, realizata in toamna anului trecut. Acesta a fost acordat in cadrul Galei National Geographic Society, care a avut loc la inceputul lunii mai la Washington DC si la care au participat 42 de tari.
 
Tema campaniei a fost semnalarea cresterii rapide a populatiei si a necesitatii de a gasi solutii de prelungire a vietii Planetei. Marea provocare a constat in gasirea si implementarea unei solutii creative de comunicare, prin care sa se poata transmite eficient mesajul campaniei.
 
Proiectul special propus de Euromedia si Beta Cons a constat in decorarea unui perete pe peronul statiei de metrou Unirii 2 cu un poster de 40 mp. Sub sloganul “Lumea celor sapte miliarde”, posterul ilustra harta desfasurata a Planetei cu detalii privind implicatiile acestei cifre, atinse in octombrie 2011. Alaturi de acesta a fost amplasat un counter, care indica live cresterea populatiei Planetei la 7 miliarde. Pentru a transmite cat mai fidel ideea ca toti oamenii trebuie sa utilizeze resursele Planetei intr-un mod responsabil, scaunele destinate calatorilor au fost vopsite in galben, avand inscriptionat pe ele mesajul “Esti unul dintre cei 7 miliarde”.


 
Campania s-a desfasurat inclusiv in online si social media.
 
“Acest succes reprezinta exemplul concret de obiectiv asumat si implinit in intervalul stabilit. Acum 2 ani ne-am propus sa castigam un premiu intr-o competitie creativa impreuna cu un client de-al nostru pentru a demonstra ca suntem o echipa creativa, inteligenta si talentata care poate oferi soluti potrivite oricarei campanii de comunicare. Am reusit!”, spune Bogdan Vasile (Chief Executive Officer Euromedia & Beta Cons).




 
 
 

 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0