Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 miliarde aducatoare de noroc: Campania Revistei National Geographic Romania, premiata in SUA

Tags: campanie, revista national geographic romania, premiu, esti unul dintre cei 7 miliarde

Anul trecut, populatia Globului atingea cifra de 7 miliarde. Putini au fost cei care au realizat cat de mult inseamna aceasta cifra si cat de multi suntem. Tocmai pentru a trage un semnal de alarma asupra acestui fapt si a resurselor tot mai limitate, Revista National Geographic Romania lansa o campanie de constientizare ca o unda de soc, campanie ce tocmai a fost premiata peste Ocean.
Revista National Geographic Romania a primit premiul Best Brand Promotion pentru campania “Esti unul dintre cei 7 miliarde”, realizata in toamna anului trecut. Acesta a fost acordat in cadrul Galei National Geographic Society, care a avut loc la inceputul lunii mai la Washington DC si la care au participat 42 de tari.
 
Tema campaniei a fost semnalarea cresterii rapide a populatiei si a necesitatii de a gasi solutii de prelungire a vietii Planetei. Marea provocare a constat in gasirea si implementarea unei solutii creative de comunicare, prin care sa se poata transmite eficient mesajul campaniei.
 
Proiectul special propus de Euromedia si Beta Cons a constat in decorarea unui perete pe peronul statiei de metrou Unirii 2 cu un poster de 40 mp. Sub sloganul “Lumea celor sapte miliarde”, posterul ilustra harta desfasurata a Planetei cu detalii privind implicatiile acestei cifre, atinse in octombrie 2011. Alaturi de acesta a fost amplasat un counter, care indica live cresterea populatiei Planetei la 7 miliarde. Pentru a transmite cat mai fidel ideea ca toti oamenii trebuie sa utilizeze resursele Planetei intr-un mod responsabil, scaunele destinate calatorilor au fost vopsite in galben, avand inscriptionat pe ele mesajul “Esti unul dintre cei 7 miliarde”.


 
Campania s-a desfasurat inclusiv in online si social media.
 
“Acest succes reprezinta exemplul concret de obiectiv asumat si implinit in intervalul stabilit. Acum 2 ani ne-am propus sa castigam un premiu intr-o competitie creativa impreuna cu un client de-al nostru pentru a demonstra ca suntem o echipa creativa, inteligenta si talentata care poate oferi soluti potrivite oricarei campanii de comunicare. Am reusit!”, spune Bogdan Vasile (Chief Executive Officer Euromedia & Beta Cons).




 
 
 

 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016