Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Actori fara voie: Clientii Flanco au devenit protagonisti in reclamele brandului

Tags: flanco, reclama flanco, bogdan naumovici, 23 communication ideas

Parte dintr-un amplu plan de comunicare si de pozitionare a brandului pe piata retailului de electronice, electrocasnice si IT, cea mai noua campanie a Flanco a apelat la proprii clienti pentru promovare.
Sub sloganul „Flanco. Mereu peste asteptari”, campania este centrata pe intamplari reale desfasurate in magazinele Flanco, in care multi clienti au fost surprinsi si filmati cu camere ascunse. Imaginile surprind reactiile acestora in timp ce angajatii Flanco demonstreaza cum functioneaza aparatura din magazine: isi usuca parul, se barbieresc sau isi pun hainele la spalat. Spotul isi propune astfel sa ilustreze surprizele pe care Flanco promite sa le realizeze in toate magazinele sale.

Campania, ce a debutat pe 7 noiembrie, poarta semnatura 23 Communication Ideas si cuprinde executii TV, online si activari in magazine.

“Am invatat ce inseamna brandul Flanco, am studiat portofoliul de clienti, am trait experienta de cumparare din magazin, am vorbit cu oamenii Flanco, atat la sediul central, cat si in magazine. M-am simtit bine, am intalnit oameni amabili, sfaturi pertinente, o atmosfera placuta. Exact aceste sentimente trebuie sa fie transmise si prin comunicarea realizata de Flanco. Intr-o piata in care ofertele, preturile, gama de produse, numarul de magazine si raspandirea teritoriala sunt cam la egalitate, experienta de cumparare si surprizele placute care te asteapta la Flanco sunt cele care pot face diferenta”, spune Bogdan Naumovici (Managing Partner 23 Communication Ideas).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adelin 05-Iul-2013 06:44:23
flanco are cele mai mari preturi si da cele mai mari tepe. M-au pacalit cu 3 milioane la un televizor samsung de 32 de inch. Sa va fie rusine ca va bateti joc de clienti.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0