Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ADC*RO Awards 2012: Cele mai creative campanii din Romania

Tags: adc ro, festival publicitate, cele mai bune campanii romanesti, premii publicitate romaneasca

Prima editie a ADC*RO Awards, festivalul romanesc care premiaza cele mai creative campanii autohtone si-a desemnat recent castigatorii - 14 la numar. Gala a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez.
In total au fost acordate 41 de premii, castigate de 14 agentii: 23 Communication Ideas, Cohn&Jansen JWT, GMP Advertising, GMP PR, Grey-G2 Romania, Lowe & Partners Romania, Mercury 360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, The Practice, Three si Webstyler.

Cele mai premiate campanii ale serii au fost "Your last journey", realizata de Publicis pentru Politia Capitalei, cu patru trofee, dintre care un trofeu de aur la categoria PR si un trofeu de bronz la categoria Integrated Campaigns si campania  "How do they look at advertising?", realizata de Next Advertising pentru Zilele Biz, premiata tot cu patru trofee, dintre care si cel de argint la categoria TV pentru spot-ul "You are not on target". 





La categoria TV, bronzul i-a revenit agentiei GMP Advertising, pentru spot-ul "Crazy for sport – Tennis", pentru Dolce Sport, trofeul de argint a mers la Next Advertising pentru Zilele BIZ, iar aurul a fost castigat de 23 Communication Ideas, pentru "The Delay - UniCredit Tiriac Bank".



La categoria Print, trofeul de bronz a fost castigat de agentia Three, pentru Vespa Map, iar argintul a fost revendicat de Publicis Bucharest pentru Beggars- Politia Capitalei si de Lowe & Partners Romania, care a castigat cu CRR - Double Cross, pentru Crucea Rosie Romana.





La categoria OOH, agentia Cohn&Jansen JWT a castigat  bronzul pentru Nissan All Mode 4X4. Celelalte trofee nu s-au acordat.

La Online, Webstyler a fost recompensata cu argint pentru campania „See beyond limits” pentru Dolce Sport. In categorie s-au oferit si doua trofee de aur, ambele castigate de Propaganda, unul pentru Tommy Lee Jones vs. Copy, pentru "My Name is Brand" si unul pentru "Insane! How rockers paint in Regie with their hair!", pentru Duraziv. 



La categoria PR, marele premiu i-a revenit agentiei Publicis pentru campania "Your Last Journey", iar la categoria Direct s-a oferit un bronz pentru Mercury360 Communications, pentru "The warming hanger"- Samusocial Romania si un aur pentru "Bills of Books", o campanie semnata de Propaganda pentru Vodafone.

In categoria Campanii Integrate, Publicis a castigat un bronz pentru "Your Last Journey", iar argintul a fost ridicat de GMP Advertising, pentru „Moustache discounts”, realizata pentru bauMax.



Cel mai bun Copywriter a fost desemnat Bogdan Costin, copywriter la 23 Communication Ideas, pentru lucrarea The Delay - UniCredit Tiriac Bank, iar cel mai bun Art Director Nicu Duta, Art Director Three, pentru lucrarea Vespa Map.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016